اقدامات دشمن سبب استقبال گسترده دانشجویان از رشته‌های هسته‌ای شد

۱۹م دیماه ،

عضو شورای مرکزی تحکیم وحدت با بیان اینکه دشمن با ترور دانشمندان هسته‌ای قصد ایجاد رعب در میان جوانان را داشت،‌ گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای نه تنها سبب عقب‌نشینی دانشجویان نشد، بلکه استقبال گسترده آنان برای تحصیل در رشته‌های هسته‌ای را به همراه داشت.

علی بیانی دبیر کمیسیون آموزش دفتر تحکیم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با گرامیداشت سالگرد شهدای هسته‌ای، به پایداری و مقاومت مردم ایران در پایبندی به آرمان‌های نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: پیامی که شهدای هسته‌ای با شهادت خود به جوانان دادند،‌ این بود که با تلاش خود در زمینه علم و فناوری کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه هدایت‌ کرده و دشمنان را ناامید کنند.

وی با بیان اینکه تلاش و همت جوانان ایرانی سبب پشت سرگذاشتن تحریم‌ها خواهد شد، اظهارداشت: دشمن از ترور شهدای هسته‌ای قصد داشت، فضای رعب و وحشتی را در میان جوانان مسلمان ایجاد کرده و آنان را دلسرد کند، اما به فضل خدا در این امر موفق نشد.

بیانی ادامه داد: اقدام دشمنان نه تنها سبب عقب‌نشینی دانشجویان نشد بلکه استقبال گسترده دانشجویان در تحصیل در رشته‌های هسته‌ای را نیز به همراه داشت.

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت با بیان این امر که توطئه دشمنان برای ترور شهدای هسته‌ای، ناشی از پایبندی ملت ایران به آرمان‌های نظام اسلامی است تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان با حربه‌های مختلف سعی در براندازی نظام داشته‌اند و مخالفت آنان با مباحث هسته‌ای تنها بهانه‌‌ای بیش نیست.

بیانی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورها مانند هند و پاکستان فعالیت هسته‌ای خود را بدون مخالفت غرب ادامه می‌دهند، خاطرنشان کرد: غرب از پیشرفت هسته‌ای ایران به عنوان ابزاری برای سنگ‌اندازی در راه جهانی‌شدن آرمان‌های نظام اسلامی استفاده می‌کند و این مخالفت‌ها بهانه‌ای بیش نیست.

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در پایان به ناکام ماندن تلاش دشمنان در راه پیشرفت و توسعه کشور اشاره و خاطرنشان کرد: ملت ایران با اراده آهنین و همت خود اجازه نخواهند داد تا کشور از مسیر پیشرفت باز ماند و هر چند اقدامات دشمنان سبب شد که ۴ تن از دانشمندان هسته‌ای ما را بگیرند اما باید بدانند که به اهداف پلید خود برای براندازی نظام انقلاب اسلامی نخواهند رسید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.