اقدامات شورای نظامی مصر علیه انقلاب

سه شنبه ۱۶ خرداد – ۰۴:۵۳:۴۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- عضو دفتر اجرایی ائتلاف انقلابیون مصر تاکید کرد، احکام حسنی مبارک و همدستانش از مجموعه تلاش های شورای نظامی و بقایای رژیم گذشته برای مقابله با انقلاب این کشور است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازشبکه خبری العالم،” محمد ممدوح ” عضو دفتر اجرایی ائتلاف انقلابیون مصر گفت : مبارک و فرزندان و سران رژیم او بعد از گذشت دو ماه از پیروزی انقلاب و حضور مردم در خیابانها و هشدار برای حرکت به سمت کاخ مبارک در شرم الشیخ برای محاکمه به دادگاه سپرده شدند و در نتیجه می توان گفت که اساسا شورای نظامی تمایلی به محاکمه مبارک نداشت.
ممدوح با اشاره به این موضوع که نیروهای انقلابی اسناد زیادی را به دادستانی کل مصر ارایه کردند که مبارک را محکوم می کرد اما دادستانی این اسناد را به دادگاه ارایه نکرد و تنها به یک سری اسناد و مدارک واهی اکتفا کرد، افزود: دادستانی کل مصر همچنین بعد از دعاوی چهار ماهه تایید کرد که دستگاه‌های رسمی دولت از جمله سازمان اطلاعات و دستگاه امنیت کشور و وزارت کشور با ارایه اسناد و مدارک محکومیت مبارک مخالفت کرده‌اند.
عضو دفتر اجرایی ائتلاف انقلابیون مصر ، درباره نامزدی احمد شفیق از بقایای رژیم مبارک در انتخابات ریاست جمهوری مصر گفت : شفیق حق شرکت در انتخابات را نداشت و جایگاه واقعی او در دادگاه کیفری بود تا به خاطر جرایمش مجازات شود نه اینکه وارد دور دوم انتخابات شود.

 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۵۱۶۵۳۴۵۹۱۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.