اقدامات مؤثر نیروی انتظامی برای جلوگیری از ورود عوامل تروریست به کشور

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

تکرار/ سردار احمدی‌مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اتفاق تروریستی اخیر در استان سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی در جریان شناسایی عوامل ترور، اقدامات مثبتی را انجام داده است.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پدافند غیرعامل موضوع مهمی است و از این رو، نیروی انتظامی کشور در صدد است تا دکترین جامعی را در این جهت تهیه کند.

وی افزود: در همایش روز پدافند غیرعامل، نقطه‌نظر نیروی انتظامی را در جهتی پدافند غیرعامل و تبدیل این موضوع به فرهنگ عمومی بیان نمودم و امیدواریم در این زمینه حرکت خوبی انجام شود.

احمدی‌مقدم درباره حملات سایبری دشمن اظهار داشت: نیروی انتظامی هیچ گونه مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد و تنها در جهتی مقابله با جرایم سایبری شهروندان وارد عمل می‌شود.

فرماده نیروی انتظامی تصریح نمود: حملات سایبری که در زیرساخت‌ها صورت می‌گیرند منشأ خارجی دارد.

احمدی مقدم افزود: دستگاه‌های امنیتی و نظارتی در نیروی انتظامی و پلیس فتا در مقابله با حملات سایبری، اقدامات خوبی را انجام داده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی درباره حملات تروریستی اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان نیز گفت: بعد از این‌که گروهک جندالشیطان متلاشی شد به دلیل سازوکارهای تندی که در کشور پاکستان صورت می‌گیرد و عدم وجود کنترل امنیتی مناسب، عوامل تروریستی بیگانه به سادگی وارد کشورمان می‌شوند که برای مقابله با این وضعیت، نیروی انتظامی، اقدامات بنیادین مهمی انجام داده است.

احمدی مقدم درباره شناسایی عوامل ترورهای اخیر بیان نمود: ترورهای صورت گرفته و مشکلات پیش آمده به طور حتم توسط سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه روی می‌دهد، از این رو نیروی انتظامی در جریان شناسایی عوامل ترور، اقدامات مثبتی را انجام داده است.
 
وی خاطرنشان نمود: البته شناسایی عوامل ترور‌های اخیر وظیفه وزارت اطلاعات است که نیروی انتظامی نیز در این جهت این وزارت‌خانه را همراهی می‌کند.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.