اقدامات متهم ‘ ش . ر . ذ ‘ شبیه رابین هود بود

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، ‘رضا نجفی’ با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این متهم پرونده فساد بزرگ مالی افزود:این متهم براساس اعترافات خود ۲۶۶ هزار دلار رشوه دریافت کرده که آن را صرف خرید جهیزیه و آپارتمان برای افراد نیازمند نموده است.

وی ادامه داد: این متهم که دارای مسوولیت در یکی از ادارات کل وزارت راه و ترابری سابق را برعهده داشت با مرحوم’ ر ‘ مدیر یکی از شرکت های گروه آریا از سال ۶۷ تا کنون دوستی نزدیکی داشته است و با او هم دانشگاهی بود.

نماینده دادستان،گفت:از سال ۶۷ تا کنون این حلقه ارتباطی در وزارت راه و ترابری تشکیل شده بود که اقدامات خلاف زیادی را مرتکب شده است.

وی نقش این متهم را در واگذاری پروژه راه آهن شیراز – بندرعباس به گروه امیرمنصور آریا مهم و تعیین کننده دانست و افزود: به اعترافات خود متهم حضور وی در کمیته های فنی بازرگانی مناقصات وزارت بازرگانی بسیار تاثیرگذار بوده است.

نجفی ادامه داد:یکی از مدیران سابق راه و ترابری لارستان از دوستان هم دانشگاهی این متهم بوده که نقش مهمی در واگذاری پروژه ها به شرکت تراوز داشته است.

نماینده دادستان با انتقاد شدید از اظهارات متهم در جلسه دادگاه تصریح کرد: توجه به اظهارات وی در دادسرا و تناقض در این اظهارات در دادگاه امروز، نشان می دهد وی هنوز متنبه نشده و به استناد قوانین نه تنها تخفیف مجازات را برای ایشان نمی خواهیم بلکه درخواست مجازات تکمیلی را از دادگاه برای این متهم داریم.

ادامه دارد …

اجتمام ** ۹۱۷۱ ** ۱۷۸۸ **۱۵۸۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۵۸۵۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.