اقدامات مدیران در طرح مبارزه با مواد مخدر ملاک ارزیابی آنان است

به گزارش ایرنا ˈحسن خیریانپورˈ روز سه شنبه در هفتمین جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان افزود: در این راستا، لازم است مدیران با جدیت و دقت کامل در موارد مبارزه با مواد مخدر ورود پیدا کرده و ایفای نقش کنند.

وی با تاکید بر اینکه مواد مخدر و اعتیاد امروز یکی از مصادیق مهم جامعه و به عنوان یک تهدید ملی به شمار می رود، اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد، نیازمند عزم ملی و همگانی و بکارگیری از همه ظرفیت های جامعه است.

وی برگزاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را یکی از جلسه های مهم شهرستان دانست و افزود: لازم است مدیران و اعضای این شورا، با اطلاعات و آگاهی کامل وارد جلسه شورا شوند.

خیریانپور همچنین از برگزاری همایش سه هزار نفره رهایی یافتگان مواد مخدر استان همدان در نهم مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: سهم شهرستان ملایر در این همایش، ۴۰۰ نفر است.

وی بر ضرورت برگزاری جلسه های NA در شهرستان تاکید کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه این جلسات در مساجد تشکیل می شود، لازم است کمیته ای برای بررسی مسایل شرعی و مجموعه اثرات مثبت و منفی مکان این جلسات با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شود.

رییس شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر از حضور اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر استان هفته آینده در این شهرستان خبر داد.

خیریانپور تاکید کرد: بر این اساس، کمیته های چهارگانه و اعضای این شورا، باید مجموعه اقدامات خود در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر شهرستان را جمع بندی و در این جلسه ارایه دهند.

وی همچنین برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، جمعه هفتم مهرماه در ملایر را گامی مثبت در راستای ریشه کنی و مبارزه همه جانبه با مواد مخدر عنوان کرد و گفت: برگزاری این همایش ها، تاثیر مستقیمی بر اعتیاد و مواد مخدر دارد.

فرمانده انتظامی ملایر نیز از اجرای هشت مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده شهر در شهریور ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: در مجموع، ۴۵۸ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۳۸ نفر دستگیر شدند.

سرهنگˈابراهیم سعیدیˈ اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال، ۵۷ مورد پاکسازی در نقاط آلوده این شهرستان انجام شد.

وی همچنین از کشف ۳۵۴ کیلوگرم شاهدانه در روستایˈتوچغازˈ ملایر و دستگیری سارق گوشواره کودکان در این شهرستان خبر داد.

۷۵۲۸/۵۷۵

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.