اقدامات مدیریت شهری منطقه ۱۳ در استقبال از فصل همدلی

۱۳م اسفند ،

شهرداری منطقه ۱۳ برای ایام نوروز ۹۲ برنامه های مختلف و متنوعی را در نظر گرفته که هم اکنون در قالب طرح ویژه استقبال از فصل همدلی در حال اجراست و تا اواسط فروردین ماه ادامه می یابد.

شهردار منطقه ۱۳ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ارائه خدمات مطلوب در ایام پایانی سال تصریح کرد: اقدامات ویژه ای در حوزه های ترافیکی و عمرانی و فرهنگی و اجتماعی با تلاش معاونت ها و حوزه های مجموعه شهرداری منطقه۱۳ انجام می گردد.
 وی در تشریح فعالیت های حوزه خدمات شهری از پاکسازی، مرمت فضای سبز، حاشیه معابر، پارک ها گل آرایی و تزئین فضای سطح  منطقه و اماکن عمومی خبر داد.
 وی ادامه داد:  اقدامات کنترلی و جمع آوری سد معبر برای ایجاد تسهیلات رفت و آمد شهروندان،  مرمت، گند زدایی و ضد عفونی کلیه سرویس های بهداشتی عمومی در معابر و پارک ها و لایروبی  و پاکسازی کلیه انهار و بازو بسته انجام می گردد.
 شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به تزئین مبادی و ورودی و خروجی منطقه با کاشت گل های فصلی و همچنین افزایش سرانه فضای سبز در طرح استقبال  از فصل همدلی اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت مشارکت های مردمی در کاشت درخت  نهال های رایگان در بین شهروندان توزیع شد و بر نحوه کاشت آنها توسط کارشناسان اداره فضای سبز نظارت می گردد.
 شهردار منطقه ۱۳ گفت: ساماندهی و اتخاذ تدابیر ویژه جهت حضور فعال ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی جهت جا به جایی مسافران،  رفع نقص و تقویت اتوبوس و ایستگاه های اتوبوس از فعالیت های ویژه معاونت حمل و نقل ترافیک در این طرح است.
وی اجرای طرح هب، ارائه خدمات مشاوره فرهنگی اجتماعی در محلات محروم خدمات ویژه پزشکی رایگان در خانه های سلامت و ایستگاه های  سیار، رسیدگی به وضعیت فرزندان بانوان سرپرست خانوار،  و همچنین توجه به خانواده های نیازمند از اهم برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهرداری در طرح استقبال از فصل همدلی داشت./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.