اقدامات مدیریت شهری و نواحی دهگانه در طرح استقبال از بهار

۰۹م اسفند ،

قائم مقام شهردار منطقه یک گفت: طرح استقبال از بهار از اقدامات اساسی اداره های خدمات شهری، زیبا سازی، ساماندهی ،‌مسیلها، بازیافت و نواحی دهگانه در پایان سال است.

بهروز رضایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در زمان اجرای این طرح کلید ادارات  و نواحی موظف می باشند نسبت به تقویت اکیپهای اجرایی خود اقدام نمایند تا با سرعت ، دقت و صحبت بیشتر معابر و فضاهای شهری منطقه پاکسازی شوند.
وی بیان کرد: با بازدیدهای روزانه، وضعیت ساخت و سازها و حصار کشی ها و سر معبر مصالح، در معابر عمومی کنترل می گردد تا با گود برداری های غیر اصولی و تخلیه نا مناسب مصالح،حادثه ای رخ ندهد.
رضایی تصریح کرد: در بخش خدمات شهری نظافت زیر پلها، کانالها و مسیلها، انهار و بازو رو بسته ، رفت و روب معابر، سرویس های بهداشتی فضای سبز، هم چنین جمع آوری خاک و نخاله، زباله، ضایعات ، شاخ و برگها ،‌شتشوی مخازن زباله، المان های شهری اجرا می گردد.
وی اظهار داشت: رفع سد معبر های ثابت، سیار و ساختمانی  جمع آوری متکدیان و گرایان، کنترل و جلوگیری از تفکیک غیر مجاز زباله، مبارزه با حیوانات موذی و موارد دیگر از اقدامات واحد های سر معبر، بازیافت و ساماندهی است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.