اقدامات پلیس برای توقیف سیم کارت انگلیسی آغاز شد

۲۰م دیماه ،

رئیس پلیس فتای نیروی انتظامی خراسان‌رضوی:

فاوانیوز: رئیس پلیس فتای نیروی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: اقدامات پلیس برای توقیف سیم کارت انگلیسی آغاز شده و پیشنهاد می‌کنیم اشخاص در تهیه و فروش این سیم‌ کارت‌ها اقدام نکنند زیرا پیگیری قانونی در پی دارد.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از  فارس؛ اقدامات پلیس در زمینه سیم کارت انگلیسی آغاز شده و پیشنهاد می‌کنیم اشخاص در تهیه و فروش این سیم‌ کارت‌ها اقدام نکنند زیرا در آینده سیم کارت انگلیسی توقیف و اقدامات قانونی در پی دارد که زیان آن بر عهده شخص است.
 
رئیس پلیس فتای نیروی انتظامی خراسان‌رضوی با اشاره به سیم کارت‌های رایتل ادامه داد: سیم کارت رایتل ارسال تصاویر و دیتا را بسیار ساده کرده که این امر ضمن برخورداری از مزیت‌های فراوان بستر بسیاری از آسیب‌ها را نیز فراهم کرده است.
 
عرفانی در ارتباط با مشکلاتی که سیم کارت رایتل در جامعه ایجاد می‌کند، گفت: یکی از مشکلات استفاده از تلفن تصویری از بین رفتن حریم بین زن و مرد است که با استفاده از این وسیله به راحتی می‌توان تصاویر مخاطبان را ضبط و از آنها سوء‌استفاده کرد که تهدید جدی برای امنیت خانواده‌ها به وجود می‌آورد.

وی افزود: همچنان که با آمدن موبایل مشاوران خانواده از تشدید سوء‌ظن همسران نسبت به یکدیگر خبر می‌دهند با سیم کارت رایتل این موضوع به حد انفجار می‌رسد.

رئیس پلیس فتای نیروی انتظامی خراسان‌رضوی یادآور شد: کاهش سن ابتلا در دام تجربه‌‌های غیرشرعی از سن ۲۷ سال در اواخر دهه ۶۰ به سنین پایین‌تر از ۱۷ سال در اواخر دهه ۷۰ نشان از ارتباط نزدیک میان گسترش امکانات ارتباطی تازه و ناهنجاری‌های اجتماعی دارد.
عرفانی با اشاره به پایگاه اینترنتی‌های همسریابی اظهار کرد: پایگاه اینترنتی‌های همسریابی به هیچ‌ عنوان پیشنهاد نمی‌شود؛ زیرا هویت فرد مورد نظر مشخص نیست و  تاکنون بسیاری از اشخاص با استفاده از این پایگاه اینترنتی آسیب جدی دیده‌اند.

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.