اقدامی تازه برای جذب مخاطبان به سالن‌های سینما

ممتازنیوز:

14-3-18-113717483812 316

سینما کارت با هدف جذب بیشتر تماشاگران و تامین منافع بیشتر برای سینمای ایران در میان مخاطبان توزیع خواهد شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از خبرآنلاین، شورای صنفی نمایش در روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه با حضور غلامرضا فرجی، مرتضی شایسته، ابوالحسن داودی،  مجید قاری‌زاده، محمدرضا فرجی، محمدرضا صابری و محمدقاصد اشرفی اعضا و حجت‌الله ایوبی رئیس و محمد احسانی معاون آثار و فعالیت‌های سینمایی سازمان سینمایی برگزار شد.

در این جلسه رئیس سازمان سینمایی از قطعی شدن اجرای طرح سینما کارت در روزهای آینده خبر داد. اعلام کرد در این طرح که با مشارکت هیئت‌های عامل بانک‌ها انجام خواهد گرفت تمامی سینماهای کشور به دستگاه کارتخوان مجهز می‌شوند.

این کارت‌ها به دو صورت خواهند بود. یکی با نام که برای کارکنان ادارات و اشخاص حقیقی و با قابلیت شارژ شدن ارائه می‌شود و دیگری بی‌نام که به صورت کارت‌های هدیه در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. در نخستین فاز اجرایی این پروژه کارت‌های سینما بین کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توزیع خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان سینمایی در اجرای این طرح که با مشارکت سازمان سینمایی، بانک‌ها، تهیه‌کنندگان و سینماداران اجرایی می‌شود، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف برای همکاری ابراز تمایل کرده‌اند. ایوبی گفت: «با اجرای این طرح و استقبال مردم پیش‌بینی می‌شود منافع بسیار مطلوبی نصیب سینمای ایران خواهد شد.»

ایوبی در پایان سخنانش و پیش از ترک جلسه شورای صنفی، حمایت سازمان سینمایی را از اجرای طرح «سینما و خانواده» که در تابستان سال جاری و در دو سانس اول سینماها به صورت عرضه نیم‌بهای بلیت برای خانواده‌ها اجرا می‌شود اعلام کرد.


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.