اقدام برای پروانه ساخت«بچه‌های جسور۲» پس از جشنواره کودک

میرزمانی موسیقی «بچه‌های جسور» را می‌سازد /

سینماپرس-گروه سینما/ تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «بچه‌های جسور» از ساخت موسیقی این فیلم توسط محمد میرزمانی و اقدام برای پروانه ساخت«بچه‌های جسور۲» پس از جشنواره کودک خبر داد.

«حجت‌الله سیفی» در گفت‌وگو با خبرنگار سینماپرس با بیان مطلب فوق اظهار داشت: «بچه‌های جسور» در آخرین مراحل فنی قرار دارد و در حال حاضر محمد میرزمانی مشغول ساخت موسیقی فیلم تا برای نمایش در جشنواره کودک آماده شود.

وی با اشاره به اینکه با ساخت «بچه‌های جسور» به حوزه فراموش شده سینمای کودک بازگشته است،افزود:فیلم «بچه‌های جسور» در ژانر کودک ساخته شده و داستان آن روایتی ازقصه بین واقعیت و رویای دو کودک است که یک سفر تخیلی را در دنیای واقعی انجام می‌دهند و فیلم به نوعی ادامه فیلم‌های کودک فانتزی و اساطیری است که بیشتر در دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ شاهد بودیم.

سیفی با اشاره به اینکه قسمت دوم این فیلم سینمایی قرار است ساخته شود تصریح کرد: این روزها فیلمنامه فیلم سینمایی «بچه‌های جسور ?» آماده است و با همکاری«شهناز ارسالی» در حال بازنویسی و آماده کردن نسخه نهایی فیلمنامه هستیم.

این کارگردان سینما همچنین با اشاره به ساخته شدن قمست دوم «بچه‌های جسور» گفت: نسخه دوم این فیلم هم جذاب و دیدنی است در آن از فضاهای فانتزی و قرآنی استفاده شده و پس از پایان بازنویسی نهایی فیلمنامه برای ساخت آن اقدام و اگر شرایط محیا باشد امسال کار را به احتمال فراوان در آبان و آذر ماه کلید خواهیم زد. چون داستان فیلم ما در فصل پاییز اتفاق می افتد.

«حجت‌الله سیفی» در پرونده کارگردانی خود تا‌کنون فیلم‌های سینمایی «سهم من از زندگی»، «بوسه‌های مادر»، «به خاطر خواهرم»، «محکومین بهشت»، «عروس کاغذی»، «ماه عسل»، «خانه‌ای مثل شهر»، «جستجو در شهر» و «کیلومتر پنج» را کارگردانی کرده است.
انتهای پیام/

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۸۰۷


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.