اقدام به قتل این زن با وایتکس در حمام


به گزارش سرویس اخبار ایران و جهانممتاز نیوز:

اقدام به قتل در حمام ، اقدام به قتل این زن با وایتکس در حمام : متهم اعلام کرد در شرایط بدی به سر می‌برده و دچار شک و ترس شدید بوده و می‌داند که کار اشتباهی مرتکب شده‌است.
اقدام به قتل

مادر ۱۷ ساله‌ای که در حمام فرزندش را به دنیا آورد دقایقی پس از زایمان به نوزادش وایتکس خوراند.  این به اصطلاح مادر که بارداری‌اش را از دیگران پنهان نگه داشته بود، تنها بعد ار دقایق یا حتی ثانیه‌های بعد از تولد نوزاد وایتکس را در دهان نوزاد بی‌گناه خالی کرد.

به گزارش دیلی نیوز دهان و لب‌های نوزاد به خاطر مواد شیمیایی به شدت سوخت‌اند. اما این نوزاد پسر توانست پس از اقدامات به موقع اورژانس جان سالم به در برد. اما مادر ۱۷ ساله که اهل شرق لندن است به جرم قتل نافرجام محاکمه شد.

دادگاه پس از شنیدن حرف‌های متهم و به دلیل گزارش روانپزشکان و کم سن بودن و شرایط قبلی متهم، در مجازاتش تخفیف قائل شد.

متهم اعلام کرد در شرایط بدی به سر می‌برده و دچار شک و ترس شدید بوده و می‌داند که کار اشتباهی مرتکب شده‌است.

دکتر جوزف اعلام کرد، حتی اگر او تحت استرس شدید بوده، شرایط آنقدر سخت نبوده که او دست به چنین کاری بزند. البته او بعد از ریختن وایتکس متوجه شده که کارش اشتباه است و سعی کرده آن را پاک کند. در آن زمان خالۀ متهم به کمک او آمده و کودک را از آن وضعیت نجات دادند.

یکی از متخصصان اعلام کرد: با اینکه متهم می‌گوید تنها یک قطره در دهان نوزاد ریخته اما او وکیل مدافع این ادعا را قبول نکرد. چرا که شواهد نشان می‌دهد این میزان سوختگی حتما بیش از یک قطره بوده‌است. دادگاه قرار است دوباره در فوریه تشکیل شود. اقدام به قتل در حمام ، اقدام به قتل این زن با وایتکس در حمام

بازنشر: سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.