اقدام خداپسندانه شهرام ناظری؛ شوالیه آواز ایران…

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

بخشی از عواید کنسرت «شهرام ناظری»، به دختران آسییب‌دیده روستای شین‌آباد پیرانشهر تعلق می‌گیرد.

تهیه کننده کنسرت شهرام ناظری ضمن اعلام این خبر گفت: به خواست استاد شهرام ناظری، بخشی از عواید کنسرت ۲۸ و ۲۹ شهریور ایشان به کودکان اتفاق دیده روستای شین‌آباد تعلق خواهد گرفت.

مجید عبدی در ادامه افزود: استقبال خوبی از تمدید کنسرت استاد ناظری صورت گرفته و ایشان نیز با توجه به اینکه همیشه روحیات انسان دوستانه بسیاری را از خود نشان داده‌اند، تصمیم گرفتند که بخشی از عواید این برنامه به دختران روستای شین‌آباد تعلق بگیرد و تاکید داشتند که شخصا پیگیر این اتفاق خواهند بود تا این هدیه به صورت مستقیم به دست آنها برسد.

این هنرمند این بار در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه می‌رود و ناظری با همراهی گروه «مولوی»، تعدادی از ماندگارترین آثارش از جمله «اندک اندک»، «آتشی در نیستان»، «دلا نزد کسی بنشین»، قطعات پرطرفدار کردی و «ما درس سحر» و قسمتی از آلبوم «یادگار دوست» (که در برنامه های قبلی اجرا نشده بود) را به اجرا در خواهد آورد.

در این اجرا فرمی جهت ثبت نام و شرکت در «گروه بزرگ هم آوازان» زیر نظر شهرام ناظری ارائه شده است. این اقدام در راستای اشاعه و آموزش آواز و آشنا نمودن علاقه‌مندان به فن خوانندگی است.

منبع: ایسنا


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.