اقدام داوطلبانه موسسه سایبرتک

۱۴م آذر ،

فاوانیوز: موسسه سایبرتک در اقدامی داوطلبانه نرخ شهریه های آمورشی خود را از ۵ تا ۱۰ درصد کاهش داد.

با تصمیم هیئت مدیره موسسه سایبرتک، نرخ شهریه دوره‌های آموزشی این آموزشگاه کاهش یافت.

به گزارش فاوانیوز به نقل از ایتنا؛ روابط عمومی سایبرتک ضمن اعلام این خبر سبب این امر را گرانی‌های چند ماه اخیر که پیرو افزایش نرخ ارز ایجاد شده دانست و اعلام کرد که این گرانی‌ها سبب فشار بر قشر فرهیخته و دانشجویان و خانواده‌هایشان گردیده است.

در اطلاعیه‌ای که توسط جواد وکیلی، مدیرعامل این موسسه صادر شده است، این عمل «وظیفه و مسئولیت اجتماعی» این شرکت عنوان شده است.

در این اطلاعیه همچنین ابراز امیدواری شده است که شاهد یک عزم اجتماعی و ملی جهت کاهش مشکلات و آلام مردم ایران باشیم.

این کاهش قیمت‌ها در حالی اتفاق افتاده است که در سال‌های اخیر در رابطه با تغییر قیمت‌ها همواره عبارت افزایش و گرانی همراه بوده و کمتر شاهد کاهش قیمت‌ها از طرف فروشدگان و ارائه دهندگان خدمات بوده‌ایم.

این تصمیم که کارشناسان آن را را با بازی جوانمردانه فوتبال قابل مقایسه دانسته‌اند، در حالی توسط مدیریت این آموزشگاه اجرا شده است که دوره‌های سایبرتک مورد استقبال بسیار خوب مشتریان قرار دارد و در سال جاری این آموزشگاه عنوان برترین آموزشگاه IT ایران را به یدک می‌کشد.

گفتنی است که آموزشگاه سایبرتک برگزارکننده دوره های آموزش شبکه بوده و آموزش دوره های مهندسی مایکروسافت (MCITP) و همچنین دوره های تخصصی سیسکو (از قبیل دوره های CCNA و CCNP و CCIE) را برعهده دارد.
 

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.