اقدام عملی برای واردات خودرو انجام نداده‌ایم

     به گزارش خبرگزاری فارس، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت:

“باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب هرگونه واردات خودرو از مراجع خبری که طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر واردات هزار دستگاه خودرو توسط این باشگاه با استفاده از رانت دولتی منتشر کرده بودند، به مراجع قضایی شکایت کرد.

طی روزهای گذشته اخبار کذبی با هدف تشویش اذهان عمومی و تخریب وجهه مدیریت باشگاه در مقطع حساس نقل و انتقالات مبنی بر واردات هزار دستگاه خودرو با استفاده از ارز دولتی و رانت خواری از سوی برخی خبرگزاری ها منتشر شد که متاسفانه این مطلب سراسر کذب، در دو روزنامه ورزشی نیز انعکاس یافت.

باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب این خبر اعلام می کند که از این رسانه ها به اتهام انتشار اخبار کذب به قصد تشویش اذهان عمومی به مراجع قضایی شکایت کرد.

متأسفانه انتشار این اخبار در حالی مطرح می شود که هیچگونه اقدام عملی در خصوص واردات خودرو از سوی باشگاه پرسپولیس انجام نگرفته است. مع الوصف هرگونه اقدام اقتصادی در قالب واردات خودرو در چارچوب مقررات عمومی می تواند در دستور کار هر شرکت تجاری از جمله شرکت پرسپولیس قرار گیرد. همانگونه که مطابق آمار سالیانه چهل هزار دستگاه خودرو از طریق بخش خصوصی وارد کشور می شود.

باشگاه پرسپولیس تاکید دارد تا ضمن گسترش فعالیت های اقتصادی خود بر مبنای قانون مداری از کلیه ظرفیت های قانونی در این راستا استفاده نماید و لذا به برخی عناصر که با هدف تضعیف باشگاه قصد دروغ پراکنی و تشویش اذهان مخاطبان را دارند هشدار می دهد در جهت سالم سازی فضای رسانه ای ورزشی از ابزارهای قانونی خود که شکایت به مراجع قضایی است استفاده می کند.”

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.