اقدام فدراسیون جانبازان و معلولین برای پشتوانه‌سازی تیم ‌های ملی

جشنواره قهرمان کشوری نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود

معاون فنی فدراسیون ورزشهای جانبازان ومعلولین از برگزاری جشنواره قهرمان کشوری نوجوانان و جوانان خبرداد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هادی رضایی، معاون فنی فدراسیون در خصوص این رقابت ها اعلام کرد: با توجه به نزدیک شدن به سومین دوره رقابت های پارآسیایی جوانان که سال ۲۰۲۴ در کشور مالزی برگزار می شود، در نظر داریم رقابت های قهرمان کشوری را در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار کنیم تا ضمن شناخت استعدادهای جدید و جوان، پشتوانه ای برای تیم های ملی جانبازان و معلولین فراهم آید.

وی در ادامه افزود: مسابقات پارآسیایی جوانان مالزی در دو رده سنی زیر ۱۹ و زیر ۱۶ سال در مسابقات انفرادی و زیر ۲۱ سال در مسابقات تیمی برگزار خواهد شد ، لذا مسابقات قهرمان کشوری را با هدف معرفی نفرات جدید و آماده سازی آنها برای حضور در این رقابت ها برگزار می کنیم.

بدین منظور فراخوانی به هیات های ورزش جانبازان و معلولین سراسر کشورمبنی بر معرفی ورزشکاران نوجوان و مستعد برای حضور در این مسابقات ارسال شده است تا نفرات مد نظر در رشته های تیمی و انفرادی معرفی شوند.

در این مسابقات ورزشکاران دختر نوجوان در رشته های تیر و کمان، والیبال نشسته، دو و میدانی، تنیس روی میز، بدمینتون و تنیس با ویلچر و پسران در رشته های تیر و کمان، شنا، تنیس با ویلچر، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، دو و میدانی، وزنه برداری، تنیس روی میز و بدمینتون با هم به رقابت خواهند پرداخت.

جشنواره رقابت های قهرمان کشوری نوجوان تیر ماه امسال در دو رده سنی ۱۳ تا ۱۵ و ۱۶ تا ۱۹ سال در رشته های انفرادی و زیر ۲۱ سال در رشته های تیمی برگزار می شود و نفرات برتر با نظر کمیته فنی مسابقات به اردوهای تیم ملی دعوت خواهند شد.


آخرین اخبار

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ERFANSAGHAEI:

    من ۱۶ سال
    اهل شهرستان شهریار هستم مخوام در باشگاه معلوین شرکت کنم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.