اکبر منصور فلاح با سه فیلنامه می آید

۲۸ آبان ،

اکبر منصور فلاح کارگردان با سه فیلمنامه “پسرای ترشیده” “ذهن زیبا” و “مرد فراموش شده” به تلویزیون می آید.

اکبر منصور فلاح، کارگردان تلویزیونی در خصوص سه کار جدید خود به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: سه فیلمنامه با نامهای “پسرای ترشیده”، “ذهن زیبا” و “مرد فراموش شده” را در دست دارم و با مهیا شدن زمینه های ساخت آن پیش تولید کار را اغاز خواهم کرد.
وی در خصوص موضوع “پسرای ترشیده” تصریح کرد: فیلمنامه “پسرای ترشیده” در خصوص سه جوان است که به دنبال کار مرتبط با رشته تحصیلی شان می باشند.
وی افزود: این جوانها قصد دارند با پیداکردن کار مورد علاقه شان تصمیم به ازدواج بگیرند که متأسفانه این شرایط برای آنها مهیا نمی شود و اتفاقات متعددی در زندگی آنها رخ می دهد.
وی در خصوص تأیید ساخت این فیلم از سوی صدا وسیما، اظهار داشت: این مجموعه تلویزیونی به تهیه کنندگی پیک وردی است و کار به صدا و سیما ارائه شده است و منتظر نتیجه نهایی آن هستیم.
منصور فلاح با اشاره به تله فیلم “ذهن زیبا” گفت: تله فیلم “ذهن زیبا” در خصوص دختر نابینایی است که برای عمل چشمش شرطی می گذارد و طبق آن شرط راهی کربلا می شود.
وی افزود: این تله فیلم به سفارش سیمای استانها بوده و پس از تأیید و رفع اصلاحیه های وارد شده پیش تولید کار اغاز خواهم کرد.
کارگردان “بریا آخرین بار” در خصوص فیلمنامه “مرد فراموش شده” خاطر نشان کرد: این فیلم ژانری طنز داشته ودر حال حاضر مشغول نگارش آن هستم./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.