اکبر میثاقیان: ما به طور حتم در لیگ برتر فوتبال ماندگار هستیم

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‘اکبر میثاقیان’ روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در شهر بندرعباس اظهار داشت: تیم آلومینیوم هرمزگان از بازیکنان جوان و با انگیزه ای بهره مند است که این دو ویژگی به همراه تلاش و حمایت هواداران، حضور نماینده استان هرمزگان در لیگ برتر فوتبال را به نوعی تضمین می کند.

وی افزود: عملکرد تیم آلومینیوم هرمزگان در مقایسه با شرایط آن تاکنون مطلوب و قابل قبول بوده و در آینده ای نزدیک بهتر نیز خواهد شد.

میثاقیان با بیان اینکه راه سختی تا پایان فصل در پیش داریم، تاکید کرد: حضور هر چه موفق تر تیم آلومینیوم در لیگ برتر نیازمند حمایت تمامی مسوولان و هواداران آن است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در خصوص دیدار این تیم با تیم فوتبال راه آهن تهران گفت: راه آهن باشگاه با قدمتی است که سابقه همکاری با آن را دارم و در حال حاضر از بازیکنان با کیفیتی برخوردار است و حضور ‘علی دایی’ روی نیمکتشان، می تواند وزنه ای برای آن ها محسوب شود.

وی ابراز داشت: اما من به هواداران تیم آلومینیوم هرمزگان، این اطمینان را می دهم که با حمایتشان در دیدار برابر راه آهن در شهر بندرعباس، نخستین سه امتیاز خود در لیگ برتر را کسب کنیم.

تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در حال حاضر با کسب سه امتیاز از چهار دیدار خود در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.ک/۳

۷۱۹۸/۶۶۸

ورزشی. ** ۱۵۸۹ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۴۸۴۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.