اکران “میگرن” در فرهنگسرای ارسباران

جمعه ۱۲م آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

باشگاه فیلم تهران در دویست و پنجاه و نهمین نشست هفتگی خود فیلم سینمایی “میگرن” اولین ساخته مانلی شجاعی‌فرد را اکران می‌کند.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران؛ در دویست و پنجاه و نهمین نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران “میگرن” اولین ساخته مانلی شجاعی‌فرد یک‌شنبه  ۱۴ آبان، ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران اکران می‌شود.
بنابراین گزارش تفسیری؛ مانلی شجاعی‌فرد برای ساخت این فیلم موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین کارگردانی بخش نگاه نو شد.
 لازم به ذکر است؛ داستان “میگرن” در آپارتمانی می‌گذرد که در سه واحد این آپارتمان سه نوع زندگی به شکلی موازی در جریان است در هر یک از این زندگی‌ها قصه حول سه خانواده مختلف می‌گذرد که از نظر سطح فرهنگی، شخصیت‌های این قصه‌ها هر کدام درگیری‌های خود را دارند.
بر اساس این گزارش تفسیری؛ رضا کیانیان، گوهر خیراندیش، هنگامه قاضیانی، پانته‌آ بهرام، هدایت هاشمی، شاهرخ فروتنیان، افشین هاشمی، سهیلا رضوی، صفا آقاجانی و حسین سلیمانی بازیگران فیلم سینمایی “میگرن” می باشند و تهیه‌کنندگی این فیلم را مجید و حمید آقاگلیان انجام داده‌اند.
همچنین؛ نشست نقد فیلم سینمایی بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور مانلی شجاعی فرد(کارگردان)، هنگامه قاضیانی و پانته‌آ بهرام (بازیگران)، آنتونیا شرکاء(منتقد) و سایر عوامل فیلم برگزار خواهد شد.
گفتنی است؛ علاقمندان جهت عضویت و حضور در این نشست‌باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.