اکیپ های بهداشت محیط در مناطق زلزله زده مستقر شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت : با توجه به هماهنگی مناسب بین ارگانهای مختلف خدمت رسانی به زلزله زدگان ، وضعیت مناسب قرار دارد و اکیپ های بهداشت محیط در منطق زلزله زده مستقر شده است

دکتر یعقوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با خوب خواندن وضعیت امداد رسانی گفت : در حال حاضر شرایط تحت کنترل بوده و اقدامات لازم انجام شده است .

وی تصریح کرد : بیش از هزار و ۵۰۰ مجروح در این حادثه بود که از این تعداد ۷۰۰ نفر در بیمارستانهای تبریز بستری و اقدامات درمانی بر روی آنها انجام شده و تعداد به دلیل نزدیکی به بیمارستان مشکین شهر اردبیل اعزام شده اند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز یادآور شد : درحال حاضر مسئله آب آشامدینی با  تانکرها و تهیه بطری های آب توسط استانداری و هلال احمر حل شده و مشکل خاصی وجود ندارد .

یعقوبی با بیان اینکه نبود آب به عنوان تهدید محسوب نمی شود تصریح کرد : برای پیشگیری از شیوع بیماریها نیز اکیپ های بهداشت محیط ساماندهی شده و در منطقه حضور دارند .

وی در پایان با بیان اینکه بیمارستان صحرایی با ظرفیت ۵۰ تخت برای اعمال جراحی فوری و ضروری ایجاد شده است خاطر نشان کرد : هماهنگی بسیار خوبی بین ارگانهای ارائه دهنده خدمات برای زلزله زدگان ایجاد شده است ./ع


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.