الاغی که گناهکار است!

دیده بان حقوق حیوانات: هر روز در اخبار شما انواع مشکلات را می‌خوانیم و انواع پیشرفت‌ها را مرور و پیگیری می‌کنیم و امیدواریم وضعیت کشور عزیزمان از روز قبل بیشتر و بهتر بهبود یابد ـ که انشاءالله می‌شود ـ اما به این دلخوشیم که مشکلات در تمام دنیا وجود داشته و مقطعی بوده و حل می‌شود و مهم این است که ما ملت متمدن و بزرگی هستیم با سابقه تاریخی طولانی.
پیشه تاریخی ما می‌گوید، ملتی هستیم صلح‌طلب و آزاده و پیشرو در حقوق بشر، اما تابناک عزیز شما را به مقدساتتان قسم می‌دهم، دیگر مشکلات فرهنگی ما را تیتر نزن. دیگر خبر کشتار الاغ‌ها و خرس‌های گناهکاری که گناهشان متولد شدن در این کشور متمدن است را نگو… .

وقتی خبر کشتن الاغ سمیرمی را با ضربات پتک خواندم، پیگیری و فیلم آن را دانلود کردم ـ که ‌ای کاش موفق به دانلود آن نمی‌شدم ـ انگار ضربات پتک به سرم می‌خورد. واقعا این حیوان زبان بسته چه بدی و جنایتی در حق ما انسان‌ها کرده که اینچنین وحشیانه از او انتقام می‌گیریم یا توله خرس‌های سمیرمی که به سوگ مادرشان نشسته بودند، چه گناهی داشتند که آنچنان جنایتکارانه کشته می‌شوند؟!

عاجزانه تقاضا می‌کنم موضوع را پیگیری کنید تا قوانینی در حمایت از حیوانات که اسیر ما هستند، در مجلس تصویب شود و به شدت با خاطیان برخورد شود، چون این خبر‌ها و این اتفاقات با شرایط کنونی که دشمنان این مرز و بوم از هیچ موردی در برخورد و دشمنی به سادگی عبور نکرده و تبلیغات منفی را در رأس استراتژی خود قرار داده‌اند، تأثیر عمیقی در افکار عمومی جامعه جهانی و دیدگاه آنان به این ملت بزرگ دارد.

بدانیم که امروزه یک ملت به خاطر وجود یا فقدان فرهنگ انسانی و اجتماعی است که تحسین یا تحقیر می‌شوند.

منبع: تابناک/ رضا مارالی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.