الان وقت تسویه حساب شخصی و مدیریتی نیست

۲۱خردادماه،

سرپرست آبی پوشان پایتخت گفت: استعفای فتح‌اله زاده به ضرر استقلال است، همچنین الان وقت تسویه حساب شخصی و مدیریتی نیست.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، در خصوص آخرین خبرها نقل و انتقالات تیم استقلال گفت: در حال حاضر هیچ نقل و انتقالی در باشگاه استقلال صورت نگرفته است. تکلیف استعفای فتح‌اله زاده باید مشخص شود تا ما هم با بازیکنان مدنظر قلعه‌نوعی مذاکره کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: الان وقت تسویه حساب شخصی و مدیریتی نیست. باید به فتح‌اله زاده اختیار تام بدهند تا تیم را ببندد. برای مسائل مدیریتی زمان زیادی وجود دارد.

وی در خصوص وضعیت آرش برهانی در استقلال گفت: من به آرش برهانی چه از لحاظ شخصیتی و چه بازی علاقه زیادی دارم اما انتخاب بازیکن در اختیار سرمربی است، اگر قلعه‌نوعی این بازیکن را برای فصل بعد بخواهد به طور حتم قرارداد وی را تمدید می‌کنیم.

ماجدی در مورد توافق برهانی با تراکتورسازی گفت: من چیزی در مورد این موضوع نشنیده‌ام به هر حال این بازیکن قراردادش تمام شده و می‌تواند تیم آینده خود را انتخاب کند.

ماجدی در پایان در خصوص تاثیر استعفای فتح‌اله زاده در ماندن قلعه نوعی در ا ستقلال خاطر نشان کرد: صد در صد استعفای فتح‌اله زاده در تصمیم قلعه‌نوعی تاثیر گذار است. ما یکسال است که با هم در یک تیم کار کرده‌ایم. کارنامه شخصی در دوران مدیریتی فتح‌اله زاده داریم. ما باید به فکر هواداران باشیم و کاری نکنیم که در این یک ماه همه چیز به ضرر استقلال تمام شود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.