الاهلی عربستان به اصفهان می آید

جام جم آنلاین: تیم فوتبال الاهلی عربستان برای دیدار با سپاهان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا سه‌شنبه وارد اصفهان می‌شود.

کاروان ۵۹ نفره تیم فوتبال الاهلی عربستان رقیب سپاهان ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ساعت ۱۳ فردا سه‌شنبه با پروازی مستقیم از شهر جده وارد فرودگاه اصفهان و بلافاصله در هتل کوثر مستقر می‌شوند.

شاگردان «کارل یارولیم» سرمربی الاهلی، ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه فردا سه‌شنبه آخرین تمرین خود را پیش از رویارویی با سپاهان در زمین اصلی ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌کنند.

نشست خبری زلاتکو کرانچار سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال سپاهان و کارل یارولیم سرمربی و کاپیتان تیم الاهلی عربستان هم ۱۶:۱۵ دقیقه فردا سه‌شنبه در سالن چشم انداز هتل کوثر اصفهان برگزار می‌شود.

همچنین پس از این نشست ویژه برنامه‌ای برای مبارزه با گرسنگی در جهان، با همکاری AFC و با سازمان فائو در این محل برگزار شده که مسعود تابش و احمد جمشیدیان به عنوان سفیران باشگاه سپاهان در این نشست صحبت می‌کنند.

از سوی دیگر طبق نظر کادر فنی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تمرین امروز و فردای این تیم پشت درهای بسته برگزار می‌شود و خبرنگاران و رسانه‌های مختلف خبری تنها ۱۵ دقیقه ابتدای تمرین روز سه‌‍شنبه را پوشش خواهند داد.

تیم فوتبال الاهلی عربستان پس از دیدار با سپاهان اصفهان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه برگزار می‌شود، به کشورش باز خواهد گشت.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.