الزامات تبلیغات انتخاباتی در شهرهای زرد و نارنجی

ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، استفاده حداکثر ۳۰ درصدی از فضا را در ستادهای انتخاباتی شهرهای زرد یادآور شد و گفت: حتما افراد بر روی صندلی و در فضای باز نشسته باشند تا در سایه یک رقابت سالم شاهد افزایش بیماری نباشیم.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به لزوم رعایت الزامات بهداشتی و پروتکل های مرتبط با پیشگیری از بیماری کرونا در زمان تبلیغات انتخاباتی کاندیداها، اظهار کرد: توصیه می کنیم همه تبلیغات در فضای مجازی انجام شود.

وی با بیان اینکه باید حداقل تماس بین افراد در سطح جامعه به ویژه در زمان تبلیغات انتخاباتی رخ دهد، تصریح کرد: برگزاری هرگونه مراسم توسط ستادهای انتخاباتی باید با دریافت مجوز از فرمانداری و ستاد انتخابات استان باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با تاکید بر لزوم استفاده از فضاهای ورزش و جوانان جهت برگزاری نشست های انتخاباتی، گفت: دانشگاه علوم پزشکی نظارت عالیه بر رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان تبلیغات خواهد داشت.

حیدرزاده، استفاده حداکثر ۳۰ درصدی از فضا را در ستادهای انتخاباتی یادآور شد و خاطرنشان کرد: باید هشت مترمربع فضای خالی به هر فرد اختصاص پیدا کند و حتما افراد بر روی صندلی و در فضای باز نشسته باشند تا در سایه یک رقابت سالم شاهد افزایش بیماری نباشیم.

وی با بیان اینکه امکان برگزاری نشست های انتخاباتی با ظرفیت ۳۰ درصدی در شهرهای زرد است، عنوان کرد: در شهرهای نارنجی باید از ۲۰ درصد فضا برای حضور افراد استفاده شود و در فضاهای بسته امکان برگزاری مراسم انتخاباتی وجود ندارد.

معاون علوم پزشکی گیلان، از بستری شدن ۴۹ بیمار جدید کرونایی طی شبانه روز گذشته خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر ۲۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های گیلان بستری هستند و ۶۱ نفر شرایط وخیم دارند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.