الفبای زندگی سالم و موفق در میانسالی و پیری

۱۹م آذر ،

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «بهترین زمان» با عنونا فرعی «الفبای زندگی سالم و موفق در میانسالی و پیری» نوشته جین فوندا و ترجمه سیمین موحد از سوی انتشار یافتنات کتابسرای تندیس انتشار یافت. به اعتقاد ناشر در این کتاب می خوانید که چطور مراحل قبل زندگی تان را مرور کنید و به طور کامل در زمان حال زندگی کنید، همچنین بدن و ذهن تان را سالم، روحیه تان را بالا، و نگرش تان را عالی نگه دارید.
 

در بخشی از کتاب می خوانیم: «همانطور که ما پیر می شویم بدن ما نیازمند تغییراتی در عادات غذایی می باشد تا سلامت مطلوب را حفظ نماید. مانند دیگر دوران و سنین عمر، دوران پیری ما نیز هرم غذایی مخصوص به خود را دارد. یک قسمت بسیار مهم در این هرم وجود دارد که بخش پایه و اولیه هرم می باشد. اهمیت حفظ آب بدن را هنگامی که پیرتر می شویم نباید نادیده گرفت. مسائل سلامت هوشیاری و یا عقلی و بیماری های حاد ممکن است عادات غذایی ما را تهدید کنند. بعلاوه زندگی کردن با یک درآمد ثابت و یا کم می تواند بر روی توانایی و قدرت خرید و تهیه مواد غذایی در جهت حفظ یک برنامه غذایی سالم در دوران پیری تاثیر بسزایی داشته باشد و بالاخره مشکلات هضم غذا وضعف در شیره معده (اسید معده) می تواند اشخاص مسن و پیر را در معرض مسمومیت های جدی قرار دهد….»

این ناشر همچنین پیشتر کتاب پرمخاطب «وقتی غذا عشق می گردد» نوشته جینین راث با ترجمه گیسو ناصری را روانه بازار کرده بود. در این کتاب بسیار جذاب، نویسنده کتاب های پرفروش روانشناسی خانم جینین راث به ما نشان می دهد چگونه رژیم گرفتن و با لذت غذا خوردن اغلب به موضوعی برای مهرورزی بدل می گردد. بیان تجربه های تلخ شخصی او، همچون آن داستان های روشن و بی پرده ای که در سمینارهایش می گوید، مسائل و موضوعات گوناگونی را برای اشخاص روشن می کند و به آن ها می آموزد که چگونه روی خوردن خود کنترل داشته باشند، چگونه با مسائل و مشکلات سخت زندگی کنار بیایند، و این که چرا همیشه عاشق و خواهان چیزهایی می باشند که برای شان قدغن شده است و اینکه چگونه یک حرکت اشتباه فاجعه ای عظیم به وجود می آورد.

او نشان می دهد که چرا بسیاری از مردم برای آرام کردم اشتهای کاذب احساسی خودشان، به پرخوری روی می آورند و چرا کاهش وزن به یکی از بزرگ ترین مشکلات مردم در این قرن تبدیل شده است. ولی پیام خوب او برای مردم این است که همیشه احتمال تغییر و تحول وجود دارد.

این کتاب به شما خوانندگان کمک می کند تا افکار منفی را از ذهن خارج کنید و از خودخواهی و لجاجت دست بکشید و بیاموزید که ارضا اشتهای فیزیکی و روحی سبب می گردد که ما به یک انسان تبدیل شویم. او با صداقت و صراحت تجربیات زندگی اش را در اختیار همگان قرار داده تا همگان بتوانند راه صحیح زندگی گم شده خودشان را پیدا کنند. کلام مهرآمیزش بر دل همگان می نشیند.

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب های کاربردی و سفارش هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و سفارش خود را (در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.