القاء عمل خالصانه مهم‌ترین ویژگی فیلم “رسوایی” / ادامه این مسیر ضروری است

۸فروردین ۱۳،

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه القای عمل خالصانه مهم‌ترین ویژگی فیلم رسوائی است،‌ گفت: ادامه این مسیر و تولید چنین آثاری یک ضرورت غیر قابل انکار است.

حجت‌الاسلام “حسین سبحانی‌نیا” نماینده نیشابور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به نکات برجسته فیلم  “رسوایی” اظهارداشت: بنده این فیلم را دیده‌ام و به نظرم “رسوایی” فیلم خوبی است.

وی با اشاره به محتوای این فیلم افزود: محتوای این فیلم غنی بوده و بازی اکبر عبدی نیز در نوبه خود قابل دفاع است.

عضو هیات رئیسه مجلس در ادامه به مطرح شدن مباحث عرفانی و همچنین سیر و سلوک برای اولین بار در چنین فیلمی اشاره کرد و افزود: یکی از نکات مثبت و قابل دفاع این فیلم به تصویر کشیده شدن مباحث سیر و سلوک عملی است که به صورت هنرمندانه عمل خالصانه را القا می‌کند.

نماینده نیشابور تصریح کرد: اینکه در این فیلم یک روحانی با اعتماد و اعتقاد کامل به خدا مسیری را که درست است انتخاب کرده و فارغ از نظر مردم و ریا کاری به این مسیر ادامه می‌دهد، که این مساله بسیار موثر و تاثیر‌گذار است.

سبحانی‌نیا در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم ساخت چنین فیلم‌های ارزشمند و ارزشی ادامه یابد و همانند ساخت فیلم‌های دفاع مقدس که موفقیت‌هایی را در پی داشته است، این مسیر نیز پیشرفت کند.

لازم به ذکر است: فیلم رسوایی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی نویسندگی مسعود ده‌نمکی وبا نقش‌آفرینی اکبر عبدی ،‌محمدرضا شریفی‌نیا و الناز شاکردوست و ….. در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر  به نمایش گذاشته شد.

انتهای‌پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.