القاعده و تکفیری‌ها بلای جان غربی‌ها خواهند شد

سردار فیروزآبادی:

ایران > دفاع
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دیر نیست روزی که القاعده و تکفیری‌ها متوجه فریب غرب شده و سمت و سوی تحرکات خود را علیه منافع غرب تغییر دهند.

سردار سرلشکر سید‌حسن فیروز‌آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، پیرامون دخالت‌های اخیر غربی‌ها در خصوص تفرقه‌افکنی میان شیعه و سنی، اظهار داشت: آمریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها نمی‌توانند جنگ شیعه و سنی به راه بیندازند و تا ولایت فقیه است که بر اساس مصلحت امت اسلامی و همه مذاهب اسلامی عمل و از وحدت مسلمانان دفاع می‌کند، از انجام این کار جلوگیری می‌شود.

وی افزود: رژیم‌های سلطه بدانند که هیچ گروه اسلامی چه شیعه و چه سنی، طرفدار القاعده و تکفیری‌ها نیست و مبارزه با تروریستهایی که با اسلام محاربه دارند و مسلمانان را می‌کشند، وظیفه همه مسلمانان است و همه کشورهای اسلامی با این تروریسم جاهلانه و بی‌منطق مبارزه می‌کنند و آمریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها قادر نیستند با سوءاستفاده از تحریک القاعده و تکفیری‌ها در جهان اسلام رخنه کنند و کشورهای اسلامی را با تهدید مواجه کنند.

به گزارش فارس، سرلشکر فیروزآبادی در ادامه هشدار داد: رژیم‌های سلطه می‌توانند به طور مقطعی از این تروریست‌ها استفاده کنند لیکن باید بدانند القاعده و تکفیری‌ها روزی بلای جان آنها خواهند شد.

این مقام عالیرتبه نیروهای مسلح گفت: دیر نیست روزی که این گروه‌ها متوجه فریب غرب خواهند شد و سمت و سوی تحرکات خود را علیه منافع غرب تغییر خواهند داد.

عضو شورای عالی امنیت ملی کشور تاکید کرد: تقویت القاعده و تکفیری‌ها و سپردن ماموریت‌هایی مثل جنگ داخلی در سوریه و کشتار مردم این کشور، آنها را تقویت می‌کند و با استفاده از همین تجربه‌ها ضربه‌های سنگین‌تری به غربی‌ها وارد خواهند کرد و لذا غربی‌ها دارند نیروهایی که در گذشته برای به اصطلاح مبارزه با کمونیسم ایجاد کرده بودند علیه خود پرورش می‌دهند، از این بابت آنها در یک غفلت بزرگ به سر می‌برند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین اظهار داشت: دشمنان اسلام بدانند مسلمانان، سازمان تقریب مذاهب اسلامی دارند که مورد اتفاق است و از طریق آن سالهاست اختلافات بین مذاهب اسلامی را دوستانه و با منطق برطرف می‌کنند و ولایت فقیه بر این سازمان نظارت دارد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.