المپیاد سوم دانشجویان پسر دانشگاه جامع علمی کاربردی به پایان رسید

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا-سومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه جامع علمی-کاربردی با شناخت نفرات برتر در رشته های مختلف ورزشی به پایان رسید.

به گزارش آریا به نقل از  روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی ، در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که با حضور دکتر محمد حسین فرهنگی نماینده مردم تبریز اسکو و آذر شهر در مجلس و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی، مسئولان و کادر برگزاری مسابقات، اعضای تیم های شرکت کننده و دیگر مدعوین برگزار شده بود، در ابتدا رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان آذربایجان شرقی با اشاره به موفقیت آمیز بودن برگزاری المپیاد، گفت : به یاری خدا، حرف هایی که روز اول و در مراسم افتتاحیه مبنی بر ایجاد نشاط بین دانشجویان و تقویت و ترویج کار گروهی زده شد، در این ۸ روز در همین المپیاد به عینه دیده شد و المپیاد به تمام اهداف تعیین شده رسید.

دکتر محمد امین فرد ادامه داد : بسیاری از عزیزان فکر می کنند که پرورش جسم و جان در مقابل پرروش روح است. اما بسیاری از علمای بزرگ ما پرورش جسم و جان را مقدمه خیلی لازم برای سیر و سلوک عرفانی قرار می دهند. از این لحاظ هم شما بزرگواران قدم بزرگی برداشتید.

رئیس ستاد برگزاری المپیاد و دبیر این دوره با اشاره به حوادث اتفاق افتاده در منطقه خاورمیانه، اظهار داشت : پیام صلح آمیز این المپیاد به خاورمیانه این است که تمام کشورهایی که می خواهند از راه دور در این مساله دخالت نظامی و غیر نظامی  داشته باشند، هوشمندانه و صلح آمیز حرکت کنند. هر کشور باید با روش های مرسوم و شناخته شده دیپلماتیک و مردمی سرنوشت خود را تعیین کند.

امین فرد در پایان با تشکر از همه کسانی که در برگزاری المپیاد همکاری داشتند و  ضمن تشکر از مسئولان استانی و مسئولان شهر تبریز گفت : همه دانشجویان ورزشکار، مربیان و سرپرستان شرکت کننده در سومین دوره المپیاد ما را به شکلی یاری کردند که فکر کردیم  خود آن ها میزبان می باشند.

در ادامه مراسم دکتر محمد حسین فرهنگی ضمن خیر مقدم به تمام اشخاص شرکت کننده در این دوره از المپیاد، گفت : شما عزیزان یکی از مهم ترین تصمیم های زندگی خود را با انتخاب این دانشگاه گرفته اید. امروزه در تمام دنیا رشته های مبتنی بر مهارت آموزی بر رشته های نظری ارجحیت دارند. در قانون پنجم توسعه من و همکارانم قوانین متعددی برای تاکید بر مهارت آموزی تنظیم و تصویب کرده ایم.

نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تشکر از مسئولان دانشگاه و برگزار کننده های سومین دوره المپیاد، افزود : حضور دانشجویان در تمام مسابقات ورزشی که در کشور برگزار می شود از جمله این دوره از مسابقات که در ۸ رشته ورزشی برگزار شده است، قابل تقدیر است.

در ادامه نایب رئیس ستاد برگزاری سومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه جامع علمی-کاربردی نیز گزارشی از المپیاد برگزار شده ارائه کرد و گفت : با ورود تیم ها و روشن شدن مشعل المپیک در مراسم افتتاحیه این مسابقات آغاز شد و تا به امروز بر اساس برنامه ریزی انجام یافته، ادامه داشت.

صابر حیدرقلیزاده نیز ضمن تشکر از تمام کسانی که دانشگاه جامع علمی کاربردی را در برگزاری موفقیت آمیز این دوره از رقابت ها یاری کردند، افزود : خدا را شاکریم که المپیاد به بهترن شکل ممکن به پایان رسید و امیدواریم که میزبان خوبی برای همه مهمانان باشیم.

در این مراسم برنامه های متنوع و شاد از جمله پخش فیلمی از روند آماده سازی و برگزاری مسابقات و  اجرای موسیقی سنتی توسط گروه ماهور تدارک دیده شده بود که با استقبال شرکت کننده ها مواجه شد.

همچنین استان های برتر شرکت کننده در این رقابت ها مشخص شده و سرپرستان تیم های برگزیده کاپ و حکم قهرمانی خود را دریافت کنند. در رده بندی نهایی استان تهران به مقام قهرمانی رسید. اردبیل دوم و کرمانشاه سوم شد. همچنین کاپ اخلاق این دوره از رقابت ها به استان استان سیستان و بلوچستان رسید.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.