المپیاد به عنوان یک رابطه علمی ریشه در تمدن، دین و مذهب ما دارد

۱۹ام بهمن ،

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آمورش پزشکی گفت: المپیاد به عنوان یک رابطه علمی و مسابقه علمی و فرهنگی ریشه در تمدن و دین و مذهب ما دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، محمد علی محققی در مراسم اختتامیه چهارمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در تالار وحدت دانشگاه تبریز افزود: چهارمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور قرار بود ۲ تا ۷ شهریور ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شود ولی به سبب شرایط بحرانی و تداوم امدادرسانی به هموطنان زلزله زده، برگزاری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تبریز به تعویق افتاد.

محمد حسین آیتی معاون فرهنگی و امور دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و تحقیقات نیز در این مراسم یادآور شد: علم و فن آوری ابزار قدرت و ملاک سربلندی و پیشرفت کشورهاست البته علمی که با بال اخلاق همراه باشد.

آیتی با بیان اینکه اثرگذاری یک فرد به میزان توجه شخص به مقتضیات زمان دارد، تاکید کرد: شهدای راه علم و فناوری در کشور مبین این مسئله است که دشمن به پیشرفت علمی کشور حساس است.

وی افزود: باید قدردان این نعمت باشیم که در کشوری زندگی می‌کنیم که به برکت اسلام و نظام مقدس آن مداد علما با دماء شهدا مقایسه می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.