الهه احمدی: باید مشکلات فدراسیون را درک کنیم

۲۳ آبان ،

54-80.jpg

بانوی تیر اندازی ایران عنوان کرد که حضور نوجوانان و جوانان درمسابقات قهرمانی آسیا مهمتر از حضور بزرگسالان در این رقابت هاست.

الهه احمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: اینکه نمی توانیم در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشته باشیم جای تأسف دارد اما باید مسائل و مشکلات فدراسیون را درک کنیم.

وی ادامه داد: فدراسیون در نظر دارد تعداد بسیاری از تیراندازان را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کند اما با توجه به مشکلات مالی و مسائل بسیاری که فدراسیون در حال دست و پنجه نرم کردن با آن هاست تصمیم گرفتند که تعداد کمتری تیرانداز به این رقابت ها اعزم شود.

بانوی تیر اندازی ایران افزود: قرار است تعدادی از تیراندازان رده نوجوانان که رکوردهای خوبی دارند به این رقابت ها اعزام شوند و این مسابقات برای نوجوانان و جوانان اهمیت بسیاری دارد چون اگر در این رقابت ها نباشند امتیازات آن ها کم می گردد.

احمدی درباره این که چرا بزرگسالان در این مسابقات حضور نخواهند داشت؟ گفت: در سال تازه میلادی جام جهانی را پیش رو داریم که شانس اول حضور در این رقابت ها با بزرگسالان است و مسابقات قهرمانی آسیا در تفنگ بادی تجربه بسیار خوبی برای نوجوانان و جوانان محسوب می گردد.

احمدی گفت: هرچند اعزام بزرگسالان به رقابت های قهرمانی آسیایی منتفی شده اما در اردو باقی می مانیم و تمرینات خود را ادامه می دهیم. البته تمرین تیراندازی ما کم است. در فصل بدن سازی هستیم و منتظر تصمیم لازلو سرمربی تیم برای ادامه روند تمرین خود می مانیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.