الوند روند رو iبه رشدی را پیش گرفته است

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

رضا طلایی‌منش بعد از پایان بازی با استقلال اهواز در گفت‌وگو با فارس در همدان اظهار داشت: در مقابل استقلال اهواز یک بازی برتر را انجام دادیم، کاملاً از حریف خود iبهتر بودیم و این بازی بار فنی بالایی داشت؛ بازیکنان ما یک بازی روان و زیبا را iبه نمایش گذاشتند و موفق شدند ۳ امتیاز بگیرند.

وی افزود: ما مزد تمرینات و زحمات فشرده خود را گرفتیم و در این دیدار کاملاً برتر از حریف بودیم و استقلال اهواز اسیر بازی زیبای بازیکنان ما شده بود؛ الوند ابتکار عمل را iبه طور کامل در دست داشت و اجازه اینکه آنها بتوانند iبه دروازه نزدیک بشوند را ندادیم.

طلایی همچنین iبه روند رو iبه رشد الوند هم اشاره کرد و گفت: روز iبه روز با هماهنگ‌تر شدن بازیکنان و کسب تجربه iبهتر بازی می‌کنیم و شما این را می‌توانید iبه طور محسوس از بازی‌های ابتدایی تا اینجا ببینید.

وی اضافه کرد: تیم جوان قطعاً تاوان‌هایی را هم دارد اما الوند نشان داده با تلاش و دوندگی فراوان و تمرینات خوب و تجربه گرفتن از هر بازی و تمرینات iبهتر بازی می‌کند.

سرمربی الوند درباره ۳ گل این بازی iبه خبرنگار فارس گفت: خوشبختانه پای مهاجمان ما کم کم iبه گلزنی باز شده است؛ ما در این بازی هم موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و باید بگویم که ۳ گل زدیم و ۴ یا ۵ گل نزدیم و ۲ گل هم زدیم که آفساید اعلام شد و این نشان می‌دهد که خط حمله الوند ضعیف نیست، فقط بی‌تجربگی بازیکنان و کمی بدشانسی است که مانع از گلزنی می‌شود و این هم با تمرینات و کسب تجربه در هر بازی قابل جبران است، نشان دادیم در این بازی ما چیزی کم نداریم ما در این بازی مستحق این ۳ گل بودیم.

وی همچنین درباره داوری خاطرنشان کرد: همیشه سعی می‌کنم درباره داوری‌ها قضاوتی نکنم اما داوری این بازی بد نبود.

طلایی‌منش در پاسخ iبه اینکه برخی الوند را لوک خوش شانس می‌نامند، افزود: با بازی خوب و کیفیت فنی جواب همه را می‌دهیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.