الکامپ و تلکام اراک برگزار می گردد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی غرب ایران گفت: نهمین نمایشگاه سراسری الکامپ و تلکام با حضور فعالان عرصه الکترونیک و فناوری اطلاعات در اراک برگزار می گردد.
 
 
ˈعلی جعفر محصولی ˈ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نمایشگاه در فضایی به مساحت هفت هزار متر مربع و با بیش از ۲۰۰ غرفه از ۲۸ بهمن امسال به مدت پنج روز میزبان فعالان بخش الکامپ و صنعت الکترونیک خواهد بود.
 
وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده همزمان با این نمایشگاه سومین نمایشگاه صنعت برق و بانکداری الکترونیک استان مرکزی نیز گشایش می یابد.
 
محصولی بیان کرد: فعالان عرصه ارتباطات الکترونیکی و مخابرات کشور آخرین محصولات خود را در زمینه کامپیوتر، ماشین های اداری، سخت افزار و نرم افزار به بازدیدکنندگان ارایه می کنند.
 
محصولی گفت: مسابقات رباتیک سراسری نیز در حاشیه این نمایشگاه برگزار می گردد که در حال حاضر مشغول رایزنی با گروه های شرکت کننده در خارج استان هستیم.
 
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی غرب ایران اضافه کرد: برگزاری کارگاه های تخصصی آموزش های فناوری اطلاعات و الکترونیک و سمنیارهای حوزه الکامپ از دیگر برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.