الکتروتراپی موجب کاهش درد، التهاب و ترمیم ضایعات در بیماران می‌شود

نوشته شده در تاریخ ۱۵/آذر/ – ۱۴:۴۱ و در سرویس اخبار پزشکی ممتاز نیوز

دبیر اجرایی سومین سمینار تازه های الکتروتراپی:

خبرگزاری : دبیر اجرایی سومین سمینار تازه‌های الکتروتراپی گفت: الکتروتراپی به کاهش درد، التهاب و ترمیم ضایعات در بیماران و همچنین به تسریع روند بهبودی آسیب در فرد کمک می‌کند.

به گزارش سایت خبری ممتاز نیوز،  هوشنگ امامی از برگزاری سومین سمینار تازه‌های الکتروتراپی ایران خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این سمینار بالا بردن سطح علمی و به روز کردن دانش فیزیوتراپی، ارتقاء رشته فیزیوتراپی، آشنایی جامعه و مردم با خدمات فیزیوتراپی و همچنین فرصتی جهت تبادل نظر علمی بین همکاران است.

وی با اشاره به اینکه پایه درمانی فیزیوتراپی الکتروتراپی است، تاکید کرد: الکتروتراپی به کاهش درد، التهاب و ترمیم ضایعات در بیماران و همچنین به تسریع روند بهبودی آسیب در فرد کمک می‌کند.

امامی، محور اصلی مورد بحث در این سمینار را کاربرد روش‌های درمانی الکتروتراپی در ضایعاتی که به دنبال بیماری‌ها  و آسیب‌های مختلف  از جمله مواردی چون آسیب‌های ورزشی، ضایعات ارتوپدی، بیماری‌های زنان و زایمان، مغز و اعصاب و همچنین قلب و عروق عنوان کرد.

وی گفت: پنل‌هایی در جهت بررسی دقیق‌تر موضوعات فیزیوتراپی در دور روز سمینار در نظر گرفته شده که با موضوعاتی چون تعرفه خدمات فیزیوتراپی، تجارب بالینی و مداخلات فیزیوتراپی در آسیب های ورزشی ارائه می‌شوند.

امامی همچنین اضافه کرد: این سمینار دارای ۸ امتیاز بازآموزی برای تمامی فیزیوتراپیست‌ها در مقاطع مختلف، متخصصان ارتوپدی، مغز و اعصاب، طب فیزیکی و همچنین کار درمان‌ها است.

دبیر اجرایی سومین سمینار تازه های الکتروتراپی یادآور شد: در حاشیه برگزاری این سمینار دو روزه، نمایشگاهی از جدیدترین تجهیزات و فناوری‌های نوین در فیزیوتراپی و همچنین کارگاه‌های آموزشی و جلسه نشست با مسئولان شعب انجمن فیزیوتراپی در استان‌ها خواهیم داشت.

به گزارش آنا؛ سومین سمینار تازه‌های الکتروتراپی ایران از ۲۰ تا ۲۱ آذر ماه جاری در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – پزشکی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.