الکترونیکی کردن دانشگاه ها گامی زرین در جهت پیشبرد توسعه کشور

۰۲م آذر ،

اکترونیکی کردن دانشگاه ها در راستای ایجاد ارتباط با اساتید خارج کشور مطرح شده که می تواند گامی نوین در جهت پیشبرد توسعه کشور باشد.

دکتر تهامی، مدیر کل آموزش دانشگاه تربیت معلم در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت:  طرح الکترونیکی کردن دانشگاه ها برای ایجاد تبادل اطلاعات هر چه بهتر میان اساتید و حتی دانشجویان داخل کشور با اساتید و دانشجویان خارج از کشور مفید واقع شده که حتی می تواند سبب هم افزایی هر چه بیشتر در سطوح علمی کشور شود.

وی افزود: در قبل قبل از مطرح شدن طرح الکترونیکی کردن دانشگاه ها این ارتباط میان اساتید از طریق فرصت مطالعاتی یا ارسال مقاله وجود داشته که حتی بعضا مباحث و مشکلات علمی خود با اساتید خارج از کشور مطرح می کردند که در حال حاضر با اجرایی شدن مبحث مذکور می تواند گامی در جهت توسعه و پیشرفت علمی کشور باشد.

وی خاطر نشان کرد: ممکن است هر طرحی معایب و محاسن خود را داشته باشد ولی به صورت پیش زمینه ای می تواند گامی موثر در جهت پیشبرد اهداف علمی کشور و ارتقای سطح علمی دانشجویان و اساتید محسوب شود که البته صرفا نباید به این طرح اکتفا کرد بلکه همچنان همانند سنوات قبل با شرکت در کنفرانس های بین المللی و ارائه مقالات حضور فعالی را در سطح بین المللی کسب کنیم./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.