الکوثر روی یک ماهواره دیگر هم قرار گرفت

۵ م دیماه ،

شبکه الکوثر روی ماهواره آتلانتیک برد ۷ که هم جهت با ماهواره نیل ست می باشد قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی الکوثر؛ سید ابراهیم حسینی بخش مدیر روابط عمومی این شبکه با اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به اهمیت ماهواره نیل ست برای مخاطبان کشورهای عربی و درخواستهای مکرر بینندگان الکوثر در جهت قرار گرفتن شبکه روی این ماهواره، تلاشهای بسیاری از طرف شبکه الکوثر و بخش فنی سازمان صدا و سیما انجام شد تا اینکه الکوثر با فرکانس ۱۰۷۲۷ روی ماهواره آتلانتیک برد ۷ که در جهت ماهواره نیل ست است، قرار گرفت.
براساس این گزارش؛ مدیر روابط عمومی الکوثر در ادامه اظهار داشت: با توجه به قطع مکرر فرکانسهای شبکه توسط استکبار، نیاز مخاطبان برای قرار گرفتن شبکه روی ماهواره های دیگر احساس گردید پس با عنایت به اینکه ماهواره نیل ست در بین مخاطبان تلویزیونی کشورهای عربی از جایگاه خوبی برخوردار می باشد ، رایزنی لازم برای این امر آغاز شد که در نهایت به نتیجه مطلوب دست یافتیم.
حسینی بخش خاطرنشان کرد: با توجه قطع فرکانس شبکه از روی ماهواره هاتبرد، قرار گرفتن شبکه روی نیل ست اقدامی موثر در جهت جذب مخاطبان ارزیابی می گردد به طوریکه بسیاری از بینندگان از این اقدام شبکه ابراز رضایت نمودند.
گفتنی است؛ شبکه جهانی الکوثر هم اکنون برنامه های خود را روی شش ماهواره اکسپرس ، بدر ۵ و ۶ ، آتلانتیک برد ۲ و۷ و گالاکسی برای مخاطبان عرب زبان در خاور میانه ، اروپا ، شمال آفریقا و آمریکای شمالی پخش می کند. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.