الیکا عبدالرزاقی جایگزین شبنم مقدمی شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

نمایش ˝پرواز تاریکی˝ نوشته و کارگردانی افشین هاشمی با حضور الیکا عبدالرزاقی در بخش ویژه دومین جشنواره تئاتر شهر اجرا می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، افشین هاشمی نویسنده ، کارگردان و بازیگر این نمایش با اشاره به این که “پرواز تاریکی ” تا پایان جشنواره تئاتر شهر به اجرای خود در تماشاخانه آو ادامه خواهد داد گفت: قرار بود چهارم مرداد اجرای این نمایش به پایان برسد که اکنون اجرایش ادامه خواهد یافت.

وی با بیان این مطلب که مدت ها بود که می خواستم این نمایش را روی صحنه ببرم از جایگزینی ملیکا عبدالرزاقی به جای شبنم مقدمی در اجرای جشنواره خبر داده و افزود: تفاوت این دو اجرا تغییر یکی از بازیگران است. در اجرای همگانی شبنم مقدمی به عنوان تنها بازیگر زن حضور داشت که در اجرای جشنواره الیکا عبدالرزاقی جایگزین او خواهد شد.

افشین هاشمی علاوه بر کارگردانی، طراحی این نمایش را برعهده دارد و نمایشنامه را هم نوشته و در آن بازی می‌کند. میلاد رحیمی دیگر بازیگر “پرواز تاریکی” است.

داستان این نمایش در فاصله‌ی بینِ جداییِ شاه از ثریا و پیش از ازدواج با فرح اتفاق می‌افتد. هاشمی نمایشنامه را بـر اساس برگردانِ مرحـوم “هوشنـگ حسامی” از نمایشنامه‌ی “عقابی با دو سر” اثر “ژان کوکتو” و با استفاده از شعرهای شاعرانِ معاصر جهان؛ برگرفته از کتابِ “تو مشغولِ مردن‌ات بودی”، برگردانِ محمدرضا فرزاد به نگارش درآورده است. موسیقیِ نمایش کارِ رضا مرتضوی است که تصنیفِ قدیمیِ انتهای نمایش را نیز هادی فیض آبادی خوانده است.

دومین جشنواره تئاتر شهر به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ۱۹ تا ۲۴ مرداد برگزار می گردد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.