ال‌جی برای گوگل تلویزیون‌های تازه می سازد

۵ م دیماه ،

فاوانیوز: ال‌جی با معرفی دو محصول GA7900 و GA6400 به عنوان تلویزیون‌های گوگل، عنوان کرده که این دو تلویزیون سال آینده معرفی می شوند.

به گزارش فاوانیوز به نقل از فرازنیوز؛ شرکت ال‌جی به تازگی دو تلویزیون تازه با عنوان تلویزیون گوگل را معرفی کرده که در سال آینده معرفی خواهند شد. این تلویزیون‌ها بر روی کنترل از راه دور خود صفحه کلید حرکتی  QWERTY دارد و می تواند از گفتار طبیعی نیز تبعیت کند.

به دنبال تلویزیون گوگل (G2) که سال قبل رونمایی شد و توانست موفقیت خوبی نیز به دست آورد، این بار پیشنهاد ساخت تلویزیون‌های GA7900 که از ۵۵ تا ۴۷ اینچ و GA6400 که از ۶۰ تا ۴۲ اینچ خواهد بود، از سوی این شرکت رسیده است.

هر دو تلویزیون دارای پنل کنترل از راه دور با قابلیت اعمال صفحه کلید QWERTY خواهند بود و در پلت‌فرم آن‌ها میکروفنی تعبیه شده است که می‌تواند فرماین صوتی را نیز پردازش کند.این نمونه طراحی متفاوتی نسبت به تلویزیونی که دارای کنترل حرکتی بود و در دسامبر قبل رونمایی شد، دارد. و در این نمونه قابلیت تعویض‌پذیری (پشت‌و‌رو کردن) وجود دارد.قابلیت سینمای ۳D منفعلی نیز در این دو نمونه تازه لحاظ شده است.

بالاترین شاخصه تلویزیون GA7900 نور LED است که قابلیت کاهش نور محیط نیز در آن لحاظ شده که با نرخ ۲۴۰ هرتز تجدید می‌شود در مقابل مدل GA6400 با همین تکنولوژی دارای نرخ ۱۲۰هرتز است.تلویزیون گوگل در حال حاضر از نسخه هانی‌کام۳٫۲ نیز پشتیبانی می‌کند که این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران، تبلت یا تلفن‌های هوشمند خود را به این تلویزیون متصل ککند.

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.