ال‌جی فبلت Optimus Vu II را معرفی کرد: پردازنده جدید، قلم دیجیتال و فرستنده IR

ال‌جی در شرایطی نسل دوم تلفن/تبلت ۵ اینچی با نسبت تصویر ۴:۳ خود را معرفی می‌کند که هنوز Optimus Vu وارد بسیاری از نقاط مختلف دنیا نشده است. شایعاتی که چندی پیش در مورد Optimus Vu II منتشر کردیم به حقیقت پیوست. این فبلت مجهز به پردازنده جدیدتر ساخت کوالکام، MSM8960 است که طراحی جدیدتری نسبت به پردازنده نسل اول Optimus Vu دارد اما این پردازنده نیز ۲ هسته‌ای است و با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز کار می‌کند. جزئیات کامل را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

میزان حافظه رم Optimus Vu II نسبت به نسل قبلی دو برابر شده و حالا ۲ گیگابایت حافظه دارد. باتری Vu II نیز به اندازه یک تار مو بهتر شده و به ۲٫۱۵۰ میلی‌آمپر ساعت بروز شده است. از دیگر مشخصات فنی Optimus Vu II می‌توان به سیستم‌عامل اندروید ۴.۰، فرستنده IR برای کنترل ابزارهای مختلف مانند تلویزیون و پخش کننده‌ها اشاره کرد.

8028440919441f9b073ab800

قلم دیجیتال Rubberdium Pen 2.0 این قبلت نیز باریکتر و دقیق‌تر شده است.

یکی از موارد تازه‌ای که در مورد این تلفن بیان شده، وسیله جانبی به نام One Key است، حلقه ضد آبی که به جاسویچی خود وصل می‌کنید و هر زمان که تلفن خود را در خانه یا محل کارتان گم کردید با فشار دادن آن زنگ تلفن با صدای بلند پخش می‌شود و نور آبی و قرمز هشدار از خود ساتع می‌کند، تا براحتی محل قرار گیری آن را پیدا کنید.

Optimus Vu II با قیمت معادل ۸۶۴ دلار وارد بازار کره و پس از آن وارد بازار جهانی خواهد شد.


زومیت – زومیت – IT News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.