ال‌جی مبتکرانه‌ترین شرکت در کنگره جهانی موبایل

گردآوری توسط گروه فناوری اطلاعات ممتاز نیوز

 

سایت خبری ممتاز: ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) به عنوان مبتکرانه‌ترین سازنده سال توسط GSMA در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۴ در بارسلون اسپانیا نام گرفت.

جایزه جهانی موبایل (Global Mobile Award) که توسط کمیته جوایز GSMA پشتیبانی می‌شود توسط متخصصان موبایل و تحلیلگران مشخص می‌شود و معتبرترین و موثق‌ترین جایزه در صنعت موبایل است.

 کریس یای، نایب رئیس ارتباطات بازاریابی موبایل، گفت: «ما بسیار شگفت‌زده شدیم که GSMA ال‌جی را از میان بسیاری از شرکت‌های توانای دیگر در صنعت موبایل انتخاب و مفتخر به دریافت این جایزه کرد. نوآوری کلید موفقیت ال‌جی است. این تشخیص، علاوه بر جایزه بهترین گوشی هوشمند در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۴، گواه واضحی است که ما مزد کار سخت و تلاش خود را می‌گیریم.»

 در MWC امسال، ال‌جی ۸ مدل گوشی معرفی کرد که شامل G Pro 2، G Flex، G2 mini، سری F، سری سوم L تحت مضمون Knock and Discover Tomorrow هستند. غرفه۱۲۶۱ مترمربعی ال‌جی به سه قسمت تقسیم شد: قسمت Knock and Create، قسمت Knock and Play و قسمت Knock and Connect. این تقسیم‌بندی به پیشگامان صنعت امکان می‌داد تا امکانات متمایز جدیدترین گوشی‌های ال‌جی را تجربه کنند که شامل قابلیت نمادین و متمایزKnock CodeTM  در میان سایر امکانات منحصر تجربه کاربری است.

 بازدیدکنندگان از MWC 2014 ترغیب می‌شوند تا در غرفه ال‌جی، سالن ۳ در فیرا گران ویا، بایستند تا محصولات خیره‌کننده‌ای که به نمایش گذاشته‌ شده‌اند را ببینند. لطفاً به www.LGnewsroom.com سر بزنید.


آخرین اخبار
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.