ال جی رقیب گلکسی اس ۳ را معرفی کرد

۱۶
اردیبهشت

ال جی رقیب گلکسی اس 3 را معرفی کرد

همکاران سیستم- هنوز یکی دو روز از معرفی گوشی هوشمند گلکسی اس ۳ از سوی سامسونگ نگذشته است که ال جی رقیب آن را به بازار معرفی کرد. شرکت ال جی قصد دارد با عرضه اپتیموس lte 2 با گلکسی اس ۳ رقابت کند.

به گزارش وب سایت digitaltrends، شرکت ال جی یک روز پس از عرضه رسمی گلکسی اس ۳، از گوشی اپتیموس lte 2 خود در کشور کره رونمایی کرد. این گوشی از برخی جهات برتری‌هایی به گوشی گلگسی اس ۳ سامسونگ دارد. یکی از مهم‌ترین این برتری‌ها رم ۲ گیگابایتی اپتیموس lte 2 است که دو برابر رم گلکسی اس ۳ است.

گوشی جدید ال جی در برخی از قابلیت‌ها نیز با گلکسی اس ۳ مشترک است. هر دوی این گوشی‌ها دارای قابلیت تشخیص چهره برای باز کردن ویجت‌ها و سیستم شارژ بی‌سیم هستند.

ال جی برای دوربین گوشی جدید خود نیز قابلیت‌های تازه‌ای تعریف کرده است. دوربین این گوشی می‌تواند در هر بار پنج عکس با فاصله زمانی بسیار اندک بگیرد تا کاربر از میان آنها یکی را انتخاب کند. کاربر همچنین می‌تواند به کمک فرمان صوتی با این دوربین عکس بگیرد، که در این حالت نیازی به فشردن دگمه شاتر ندارد.

صفحه نمایش این گوشی نیز ۴٫۷ اینچ و دارای وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۷۲۰ است. اپتیموس lte 2 همچنین با پردازنده های msm شرکت کلکوم کار می‌کند و تحت نسخه ۴ سیستم عامل اندروید است.

ال جی که در حال حاضر اپتیموس lte 2 را فقط در کره معرفی کرده است، فروش آن را قبل از پایان ماه میلادی جاری آغاز خواهد کرد.

اخبار اخبار IT

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.