امارات بالاترین ضریب نفوذ گوشی‌ هوشمند در جهان را دارد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

یکی از بزرگترین انقلاب‌های فناورانه که بر منطقه خاورمیانه تاثیرگذار بوده، هجوم دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند است که به نقل از دکتر "اسماعیل علی احمد" مدیر بازاریابی و استراتژی محصولات در شرکت ITS، این فرآیند همچنان رو به افزایش است و کاربران منطقه از دستگاه‌های یاد شده استقبال گسترده‌ای انجام می‌دهند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، تاثیرات این انقلاب بزرگ به صورت واضح در امارات متحده عربی دیده می‌شود و دکتر احمد بر اساس مطالعات صورت گرفته توسط شرکت گوگل توضیح داده است که امارات بالاترین ضریب نفوذ گوشی‌های هوشمند را در جهان دارد و هم اکنون بیش از ۷۳٫۸ درصد از مشترکان تلفن همراه در این کشور صاحب گوشی هوشمند می باشند.
 
او گفت: «باید توجه داشت که طی ۵ سال قبل منطقه خاورمیانه و آفریقا گسترش هرچه بیشتر دستگاه‌های موبایلی را تجربه کرد و ساکنان این منطقه به طور پیش‌بینی نشده از این محصولات استقبال کردند».
 
گسترش هرچه بیشتر دستگاه‌های موبایلی هوشمند در خاورمیانه سبب شده است تا نه تنها کاربران شخصی، بلکه شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز از آن بهره ببرند و دستگاه‌های متصل به اینترنت هرچه بیشتر بین مردم رواج یافته است.
 
دکتر احمد همچنین خاطرنشان کرد که این روزها طرح "استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی شخصی در محل کار"(BYOD) به صورت گسترده در منطقه خاورمیانه اجرا می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که این رقم طی چند سال آینده بیشتر تاثیر خود را برجا بگذارد.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.