امارات: همکاری با ایران مثبت و سازنده است

وزارت امور خارجه امارات با مثبت ارزیابی کردن سطح روابط با ایران اعلام کرد این روابط در همه مراحل همکاری های کنسولی مثبت و در خدمت منافع دو کشور است.

به گزارش واحد مرکزی خبر‌ به نقل از خبرگزاری البشیر، طارق الهیدان معاون سیاسی وزیر امور خارجه امارات که در ارزیابی هفتمین نشست مشترک کنسولی ایران و امارات که روز گذشته در مقر وزارت امور خارجه در ابوظبی برگزار شد سخن می گفت، با بیان این مطلب گفت:« این نشست در ادامه نشست های سابق دو کشور است که دستاوردهای مثبت و خوبی داشته اند و امیدواریم نشست اخیر مکمل نشست های سابق باشد و سبب بهبود هر چه بیشتر روابط میان تهران و ابوظبی شود».
براساس این گزارش ، در همین حال خبرگزاری رسمی امارات نوشت:« در نشست مشترک کنسولی دو کشور راه های توسعه همکاری میان دو کشور بررسی شد و دو طرف از گفتگوهای سازنده کمیته کنسولی و همچنین توافق برای برگزاری هشتمین دور نشست مشترک کنسولی در تهران، ابراز خرسندی کردند».
روز گذشته انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات در ابوظبی پذیرای حسن قشقاوی معاون کنسولی و پارلمانی وزیر امور خارجه ایران بود و دو طرف در این دیدار بر ضرورت توسعه همکاری های دو جانبه تاکید کردند.

 


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.