امامی‌فر: از نظر امکانات و بازیکن در سطح داماش نیستیم/برومند: داماش از پارسه قوی‌تر نیست

۲۳م آذر ،

علیرضا امامی فر گفت، پارسه از نظر امکانات و بازیکنان در حد داماش نیست اما فردا برای پیروزی به مصاف این تیم می‌رود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی تیم فوتبال پارسه در نشست خبری پیش از دیدار برابر داماش در جام حذفی اظهار کرد: اولین چیزی که مدنظر باشگاه ما بود این بود که تیم ما با حضور در لیگ آزادگان زنده است اما باید در جام حذفی هم شرکت می‌کردیم و با وجود مسائلی که مبنی بر شرکت نکردن چند تیم لیگ یکی در این جام شنیده می‌شد، با قدرت وارد این بازی‌ها می‌شویم. هرچند از نظر امکانات، بازیکن و سرمایه‌گذاری در سطح داماش نیستیم ولی ما هم بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند خودشان را نشان دهند.

وی دربارهٔ شناخت خود از تیم داماش گفت: مطمئنا تیمی که استقلال را می‌برد و یا جلوی پرسپولیس خوب بازی می‌کند، تیم خوب و باکیفیتی است. آنها از مربی خوبی مثل درخشان هم بهره می‌برند. ما هم در بازی‌های لیگ یک خوب ظاهر شده‌ و امیدواریم که فردا بتوانیم داماش را شکست دهیم.

پرویز برومند، دروازه‌بان و کاپیتان پارسه دربارهٔ بازی فردای تیمش با داماش گفت: دربارهٔ تیم خودمان باید بگویم در پارسه ۱۴ – ۱۵ بازیکن می باشند که باید حتما بازی آنها را ببینید تا متوجه شوید که چه بازیکنان خوبی می باشند حتی به نظر من بهتر از بعضی از بازیکنان لیگ برتر می باشند. اما احتیاج به فرصت دارند تا خودشان را نشان دهند.

وی افزود: داماش هم تیم خوبی است و استقلال را برده است اما فکر نمی‌کنم به راحتی بتوانند ما را ببرند. جوان‌هایی داریم که اسم و رسم آنچنانی ندارند اما بعدا بسیار از آنها خواهید شنید. اگر مربیان لیگ برتری به خود زحمت دهند و بازی‌های ما را ببینند، متوجه کیفیت بازیکنان ما می‌شوند.

برومند در پاسخ به این سوال که تیم‌تان می‌تواند در این فصل از جام حذفی شگفتی‌ساز شود، گفت: در بازی‌های جمعی شگفتی را قبول ندارم. نمی‌شود یک تیم ۱۱ نفره با شگفتی به مرحله بعد صعود کند. اگر دو سال پیش گسترش فولاد به فینال جام حذفی رسید، لیاقت فینالیست شدن را داشت. در حال حاضر در گروه ما در دسته یک تیم‌های بسیار خوبی می باشند اما جایگاهی که داریم اصلا حق ما نیست و باید بالاتر از یازدهمی باشیم. برابر تیم‌های بالای جدولی نتایج خوبی گرفته‌ایم اما بعضی ناداوری‌ها تیم ما را اذیت کرده است. اینکه در خانه تماشاگر نداریم و بعضی تیم‌های دیگر از این امتیاز بهره‌مندند، سبب شده داوران بعضی مواقع حق ما را بخورند. به طور مثال مسابقه‌ای که ۵ دقیقه وقت اضافه داشت و در دقیقه ۹۷ گل خوردیم.

دروازه‌بان سابق استقلال تهران در ادامه گفت: قبول ندارم که تیمی با شگفتی به مرحله بعد صعود کند. یک تیم قوی داریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که صعود کنیم. به نظر من داماش از ما قوی‌تر نیست.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.