امام‌(ره) به مسلمانان آموخت که عزت خود را در پناه قرآن بجویند

۳۰م دیماه ،

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدام امام(ره) در آخرین لحظات زندگی خویش تلاوت قرآن بود و همین تلاوت قرآن، هیمنه دشمن و استکبار را فرو ریخت.

به گزارش خبرنگار  دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار “محمدعلی آسودی” خطاب به میهمانان خارجی شرکت‌کننده در اولین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم نیرهای مسلح کشورهای اسلامی در حرم مطهر امام(ره) گفت: شما امروز توفیق پیدا کردید در کنار حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کنید، چرا که امام خمینی(ره) اسلام را  در عالی‌ترین سطح به همه جهانیان معرفی کرد.

وی ادامه داد:‌ امام(ره)‌ با کسی که در این کشور دست‌نشانده آمریکا بود مبارزه و او را از کشور خارج کرد.

رئیس ستاد برگزاری مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح اظهار داشت: عظمتی که امام(ره) در طی ۱۵ سال تبعید و ۱۰ سال عهده‌دار بودن رهبری مردم ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به اسلام داد در طول ۱۴۰۰ سال تاریخ اسلام بی‌نظیر بود و امام طرفدار مستضعفان جهان و همه مسلمانان بود.

سردار آسودی با اشاره به اینکه امام(ره) برای قرآن احترام خاصی قائل بود، بیان داشت:‌ امام هر روز و به طور منظم قرآن تلاوت می‌کرد به گونه‌ای که آخرین اقدام امام(ره) در آخرین لحظات زندگی خویش تلاوت قرآن بود.

وی تاکید کرد: همین تلاوت قرآن، هیمنه دشمن و استکبار را فرو ریخت و به همه مسلمانان جهان آموزش داد تا اگر عزت می‌خواهند براساس قرآن عمل کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به جایگاه امام در نزد مردم ایران تصریح کرد: در روز ورود امام به ایران پس از ۱۵ سال یعنی در ۱۲ بهمن میلیون‌ها نفر در پشت این مجموعه منتظر ایشان بودند و در روز رحلت امام نیز بیش از چند میلیون نفر از مصلی نماز جمعه پیکر مطهر ایشان را تشیع کردند.

وی تصریح کرد: ما ایستادگی علیه اسکتبار جهانی را از امام با تکیه بر آموزه‌های قرآنی یاد گرفتیم.

سردار آسودی با بیان اینکه راه امام(ره)‌ توسط آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ادامه دارد، تاکید کرد: مقام معظم رهبری همان راه را با شجاعت و قدرت به پیش می‌برند.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مراسم باشکوهی در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، گفت: هر ساله میلیون‌ها نفر از داخل کشور و سایر نقاط جهان در این مکان حضور یافته و به مقام والای ایشان ادای احترام می‌کنند و از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی بهره‌مند می‌شوند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم مطالعه بیشتر در خصوص زندگی امام(ره)، از مهمانان به دلیل حضور در حرم مطهر امام راحل و ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.