امام جمعه سرپل ذهاب: وحدت مسلمانان مانع از توهین به مقدسات اسلامی می شود

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈمجید صفدریˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته سرپل ذهاب افزود: انتشار فیلم صهیونیستی توهین به ساحت رسول الله (ص) در آمریکا خشم مسلمانان را برانگیخته است و همین موضوع باعث آزردگی قلب های مسلمین سراسر جهان گشته است.

وی تصریح کرد: ملت های مسلمان از هر فرقه ای که باشند، امروز یک صدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر می دهند و این می تواند پیش زمینه ای برای آغاز حرکتی جدید در رسیدن به وحدت بین تمامی مسلمانان جهان باشد.

صفدری گفت: هک اکنون در دنیا دو جبهه اصلی داریم، جبهه استکبار و جبهه حق طلبان که در راس جبهه استکبار آمریکا و اسراییل قرار دارند و در راس جبهه حق طلبان و مدافع مظلومان و مستضعفان، ایران اسلامی قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به تعطیلی سفارت کانادا در ایران افزود: سران کانادا، گویا فراموش کرده اند که ایران قدرتمند پس از ۳۴ سال مخالفت با آمریکا و اسراییل، ذره ای احساس ضعف و عقب نشینی در خود ندیده است و آمریکایی که ادعای بزرگی دنیا را دارد و مدعی رهبری دنیا است، در سال های طولانی حریف مقاومت و ایستادگی ملت ایران نشده است.

وی گفت: اگر تاکنون استکبار، دنیا را برای مسلمین و حق طلبان نا امن کرده بود، امروز دنیا برای مستکبرین ناامن خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: ملت های مسلمان بیدار شده اند، بیداری اسلامی شعار نیست و بهار عربی نام ندارد، این حرکت مسلمانان قطعا خواری و شکست مستکبران را بدنبال خواهد داشت.

صفدری گفت: امروز در برخی از کشورهای اسلامی که موج بیداری ایجاد شده است، موانع اعتراض مردم علیه آمریکا و اسراییل برداشته شده است و این یعنی افول آمریکا و اسراییل و حرکت نزولی به سمت سقوط و نابودی و به معنای آغاز نجات مسلمانان است.

وی در ادامه با اشاره به اقدام مردم لیبی در حمله به سفارت آمریکا گفت : اقدام شجاعانه ملت لیبی در حمله به سفارتخانه آمریکا قابل تقدیر است.

نمازگزاران سرپل ذهاب امروز پس از نماز جمعه برای نشان دادن اعتراض خود نسبت به ساخت فیلم ضد اسلامی علیه پیامبر اسلام (ص) از درب مصلای نماز جمعه تا چهار راه احمد ابن اسحاق راهپیمایی کردند.ک/۲

۱۲۳۴/۵۶۷

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.