امام جمعه شهرکرد:دشمن در سه جبهه علیه ایران توطئه می کند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود:مردم بیدار و با بصیرت انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه رهبری مدبرانه آیت الله خامنه ای ، در مقابل دشمنان استوار و محکم ایستاده اند و دشمن نمی تواند حرکت خود را پیش ببرد.

به گفته وی،ایران اسلامی اکنون به عنون الگوی ملت های آزاده منطقه قلمداد می شود و دشمن انقلاب اسلامی با فرافکنی به دنبال تحریک حکومت های دست نشانده بر علیه ملت های آزاده این کشورهاست.

خطیب جمعه شهرکرد افزود:ملت های آزاده دنیا به دنبال سربلندی خود می باشند و از این رو در برابر سلطه گری های حکومت های دست نشانده غرب و آمریکا، دست به جنبش ها و حرکت های اسلامی زده اند.

به گفته وی،آمریکا اکنون به دنبال تقویت پایگاه های خود در بین دولت های منطقه است اما مردم آزادی خواه منطقه باالگوگیری از ایران در برابر این توطئه های آمریکا ایستاد ه اند.

وی به سالروز ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام اشاره کرد و گفت: حضرت علی اکبر بهترین الگو برای جوانان است و جوانان از مجاهدت و بصیرت و کفرسیزی این جوان بزرگ اسلام درس می گیرند.

خطیب جمعه شهرکرد، با اشاره دهم تیرماه روز صنعت و معدن تاکید کرد: دولت برای توسعه بخش صنعت و معدن در کشور اقدامات موثری را انجام داده است و در این استان نیز بخش صنعت ومعدن حرکت رو به رشدی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، به مناسبت سالروز اقدام تروریستی آمریکا در حمله به هواپیمایی مسافربری ایران تاکید کرد: این حرکت آمریکا نشان داد که این کشور بزرگترین تروریست جهان است و باید پاسخ گوی اعمال تروریستی خود باشد.

وی ، با اشاره به فرارسیدن میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) گفت: نیمه شعبان فرصت بزرگی برای خودسازی است چرا که شب نیمه شعبان به اندازه لیله القدر اثر معنوی دارد.ک/۲

۷۳۵۹ /۶۷۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۶۰۷۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.