امام جمعه شهرکرد:اراده دولت احمدی نژاد در تحقق اهداف طرح مسکن مهر ستودنی است

۲۵ام بهمن ،

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمینˈمحمدعلی نکونامˈ روز چهارشنبه در دیدار از روند ساخت و تکمیل طرح مسکن مهر شهرکرد در شهرک منظریه، بر لزوم سرعت بخشی به تکمیل واحدهای باقیمانده این طرح تاکید کرد.

وی با بیان اهمیت کیفیت بخشی در اجرای پروژه های مسکن مهر و لزوم تحویل به موقع واحدها به متقاضیان، از تلاش و همکاری مدیران و دست اندرکاران این طرح، تشکر کرد.

امام جمعه شهرکرد همچنین با بیان اینکه طرح مسکن مهر، برای خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه اجرا شده است، افزود: امید است با همکاری مسوولان دست اندرکار و افزایش سرعت همراه با کیفیت در تکمیل و واگذاری این واحدها، بازار مسکن به ثبات دست یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال وبختیاری نیز در این دیدار، اظهار داشت: هم اکنون ۲۱۸ پروژه عمرانی از سوی این اداره کل در دست اجراست که اعتبار اولیه این طرح ها دو هزارو ۸۹۰میلیارد ریال برآورد شده است و با اجرای این طرح ها در سالجاری، زمینه اشتغال ۱۴ هزار نفر فراهم شده است.

ˈعلی علیخانیˈ درخصوص پروژه های مسکن مهر چهارمحال وبختیاری نیز اظهار داشت: هم اکنون ۴۲ هزار واحد مسکن مهر در استان در دست ساخت است که از این تعداد، ۱۳هزار واحد در شهرهای بالای ۲۵هزار نفر جمعیت قرار دارد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان گفت: از این تعداد واحد در شهرهای بالای ۲۵هزار نفر، شش هزار و ۷۴۷ واحد آماده افتتاح و بهره برداری است.

علیخانی گفت: تاکنون برای اجرای پروژه های مسکن مهر استان، چهار هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که معادل ۸۲ درصد اعتبار مورد نیاز است.

۵۴۷/

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.