امام جمعه ممقان:ایران اسلامی برای دشمنان خطرناک‌تر از ایران هسته‌ای است

سه شنبه ۵ اردیبهشت – ۰۳:۳۱:۲۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – امام جمعه شهر ممقان گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر قدرت اسلام ناب و بدون نیاز به سلاح هسته‌ای به وجود امده است و از این رو ایران اسلامی برای دشمنان خطرناک تراز ایران هسته‌ای است.
به گزارش خبرگزاری آریا ،حجت الاسلام باقرنژاد گفت: جمهوری اسلامی ایران بدون داشتن سلاح هسته‌ای و تنها با تکیه بر قدرت اسلام و همبستگی ملی در دنیا مقتدر است و نشان داده است که بمب اتمی برای یک کشور قدرت محسوب نمی‌شود.
وی پیشرفتهای علمی و هسته‌ای را در سایه تلاش و مجاهدت دانشمندان جوان این مرز و بوم دانست و گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای از مهمترین اقدامات سازمانهای جاسوسی اسرائیل و آمریکا برای عقب نگه داشتن ایران بود که به یاری خداوند متعال این نقشه شوم نظام سلطه نیز همچون سایر توطئه‌های آنان نقش برآب شد.
وی با تاکید بر آنکه جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان در قبال مسئله هسته‌ای موضع انفعالی نخواهد داشت، اضافه کرد: تغییر موضع کشورهای ۱+۵ در قبال مسئله هسته‌ای ایران ناشی از مقاومت و ایستادگی مردم و مسئولان در برابر تهدیدها و تحریم های آنان می باشد.
خطیب نماز جمعه ممقان در ادامه با اشاره به سالروز قطع رابطه امریکا با ایران تصریح کرد: ۳۳ سال بعد از قطع رابطه با امریکا دنیا شاهد اقتدار روزافزون ملت ایران و ذلت سلطه طلبان است و امروز افکار عمومی جهان جمهوری اسلامی ایران را به عنوان کشور مقتدر علمی سیاسی و نظامی شناخته است.
وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تاکید کرد مهمترین درسی که از شهادت دختر پیامبر(ص) می‌توان گرفت درس دفاع از ولایت در هر شرایط است و ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی این درس را به خوبی فرا گرفته‌اند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۴۱۵۳۱۲۴۵۳۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.