امام جمعه موقت تهران :برخی رسانه ها با تیترهای نیش دار ایجاد نگرانی می کنند

خبرگزاری آریا-خطیب جمعه تهران با اشاره به هتاکی کشورهای غربی به ارزش ها و آرمان های مسلمانان گفت: اهانت به پیامبر گرامی اسلام (ص) به عنوان خاتم رسولان، اهانت به همه مقدسات و خوبی ها در عالم است.
به گزارش آریا ،  حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی افزود: بسیاری از اندیشمندان غیرمسلمان جهان نیز این هتاکی را محکوم کردند و آنان نیز معتقدند راه نجات بشر در حال حاضر راه پیامبر اسلام(ص) است و نظام سلطه با هتاکی های خود نمی تواند در این مسیر خللی ایجاد کند.
امام جمعه موقت تهران باردیگر با اشاره به حرکت خودجوش ملت های مسلمان جهان در محکومیت هرگونه هتاکی و هتک حرمت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) گفت: از مجامع بین المللی و حقوقی جهان و همچنین از سازمان کنفرانس اسلامی می خواهیم اقدامات عملی و جدی خود با مسببان این هتک حرمت انجام دهند و تا حصول نتیجه از پای ننشینند.
خطیب نماز جمعه تهران در ادامه ، قطعنامه آژانس بین المللی انرژی اتمی بر ضد حرکت علمی ایران را ظالمانه خواند و گفت: با این گونه قطعنامه ها نمی توانند خللی در حرکت علمی ملت ایران در دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای ایجاد کنند.
حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی با اشاره به شفافیت حرکت دانشمندان ایرانی در استفاده از فناوری صلح آمیز هسته ای تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان فقیه و مرجع تقلید اعلام کرده اند که استفاده از سلاح هسته ای حرام است و ملت ایران نیز همواره در پی تحقق این شعار است که انرژی هسته ای صلح آمیز برای همه و انرژی هسته ای نظامی برای هیچ کس.
وی افزود: ملت بزرگ ایران با پشتوانه عظیم فرهنگی خود استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای را در دستورکار دارد و از این حرکت علمی نیز عقب نشینی نخواهد کرد.
خطیب جمعه تهران در خطبه نخست هم با انتقاد از نگاه منفی عده ای به کارهای خیر صورت گرفته در جامعه گفت : عده ای در کشور حتی اگر کارهای خیری هم صورت گیرد فقط کارشان نق زدن ، گیردادن و اعتراض کردن است .
 حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی با تاکید بر ایجاد آرامش و نشاط در خانواده ها و تزریق آن به جامعه افزود : در طول انقلاب اسلامی عده ای نه تنها کمکی به جامعه نکرده اند و اگر کمکی نیز بوده تجارت بوده است و آنان با این تجارت به نوایی رسیدند اما کارهای خیری که می بینند مدام به آن در هر شرایطی نگاه منفی دارند و اعتراض می کنند.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد : برخی رسانه ها و روزنامه ها نیز با تیترهای نیش دار در جامعه نگرانی و ناراحتی ایجاد می کنند که این برخلاف منش الهی است .حجت الاسلام و المسلمین صدیقی تصریح کرد : هنر این است که در خانواده ها و به تبع آن در جامعه امید، نشاط، شادابی ایجاد کنیم.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.