امام خمینی (ره) مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی را نشان دادند

وی روز یکشنبه در حاشیه همایش پیاده روی مسلمانان آفریقای جنوبی در پرتوریا به خبرنگار ایرنا گفت: امام خمینی (ره) به عنوان رهبر مسلمانان جهان، مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی را برای همه روشن ساخت و موجب شدند تا موضوع فلسطین جهانی شود .

یوسف عثمان افزود: این همایش پیاده روی نیز برگرفته از رهنمودهای امام (ره) به منظور مبارزه با رژیم صهیونیستی و حمایت از ملت مسلمان فلسطین است.

این فعال اجتماعی با اشاره برگزاری همایش پیاده روی مسلمانان در شهرهای مختلف آفریقای جنوبی گفت: این همایش، امسال بیش از سالهای گذشته، مورد استقبال قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هزاران نفر در این همایش سراسری شرکت می کنند ، گفت: ما امیدواریم که این مراسم همزمان با آفریقای جنوبی در سایر کشورهای اسلامی نیز برگزار شود.

این عضو تشکل غیردولتی تحکیم همبستگی با ملت فلسطین افزود: برای سال آینده قرار است که مهمانان ویژه ای از سایر کشورهای اسلامی داشته باشیم .

شماری زیادی از مسلمانان آفریقای جنویی روز یکشنبه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شرکت کردند.

درهمایش پیاده روی خانوادگی ضد صهیونیستی که امروز یکشنبه در منطقه ˈاراسمیاˈ واقع در حومه شهر پرتوریا برگزار شد، بیش از ۲هزار نفر از مسلمانان آفریقای جنوبی شرکت داشتند.

علاوه بر پرتوریا در چند شهر دیگر آفریقای جنوبی از جمله دوربان و کیپ تاون نیز امروز همایش پیاده روی خانوادگی در حمایت از مردم فلسطین برگزار شد.

۲درصد از جمعیت ۵۰ میلیونی آفریقای جنوبی مسلمان هستند.

خاورم .۱۵۵۲

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.