امام موسی صدر ˝مردی برای همیشه˝

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

شهرام کرمی گفت: در حال نگارش نمایشنامه ˝مردی برای همیشه˝ با موضوع زندگی و مجاهدت‌های امام موسی صدر هستم.

به گزارش هنرآنلاین،شهرام کرمی گفت: به سفارش حوزه هنری استان تهران در حال نگارش نمایشنامه “مردی برای همیشه” با موضوع زندگی و مجاهدت های امام موسی صدر هستم.

وی افزود: نمایشنامه “مردی برای همیشه” پنج مقطع تاریخی زندگی امام موسی صدر را شامل می‌شود و منابع استفاده شده در این نمایشنامه، آثار و زندگینامه های انتشار یافته ایشان توسط انتشار یافتنات موسسه امام موسی صدر می باشد.

کرمی، زبان هنر را بهترین امکان و روش برای معرفی شخصیت‌های جهان اسلام دانست و تاکید کرد: نوشتن نمایشنامه بر اساس زندگی و منش بزرگان اتفاق مبارکی است و بزرگترین نمایشنامه‌های دنیا هم با الهام گرفتن از شخصیت‌های بزرگ و وقایع مهم دنیا نوشته شده‌اند.

نویسنده نمایشنامه امام موسی صدر گفت: شخصیت امام موسی صدر مختص شیعیان نیست و اهل تسنن و مسیحیان برای ایشان احترام بسیاری قائل می باشند.

نویسنده و کارگردان نمایش “پوتین‌های عموبابا” درخصوص برنامه ریزی برای به روی صحنه بردن این نمایشنامه گفت: دغدغه من به عنوان نویسنده در وهله اول خلق یک نمایشنامه ماندگار است. فعلا تمام هم وغم خود را برای آبرومند شدن کار قرار داده‌ام و پس از آن انشاا…برای به روی صحنه بردن آن برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.